Qorong'i

Americans Vs. The Australian Accent

BuzzFeedVideo
Ko‘rishlar soni 2 611 078
97% 35 931 1 015

Is it good-day or good-eye, mate?
Check out more awesome videos at BuzzFeedVideo!
bit.ly/YTbuzzfeedvideo
MUSIC
[Kangaroo Island Down Under]
Licensed via Warner Chappell Production Music Inc.
GET MORE BUZZFEED
www.buzzfeed.com
www.buzzfeed.com/video
www.buzzfeed.com/videoteam
uzvid.com/u-buzzfeedvideo
uzvid.com/u-buzzfeedyellow
uzvid.com/u-buzzfeedblue
uzvid.com/u-buzzfeedviolet
uzvid.com/u-buzzfeed
BUZZFEED VIDEO
BuzzFeed is the world's first true social news organization. Featuring tasty, short, fun, inspiring, funny, interesting videos from the BuzzFeed. /BuzzFeedVideo is BuzzFeed's original UZvid Channel, with a focus on producing great short-form BuzzFeed videos for UZvid (and the world!). BuzzFeed Video will entertain, educate, spark conversation, inspire and delight. Subscribe to BuzzFeedVideo today and check us out at buzzfeed.com

Hordiq

Joylandi

 

5-Iyn, 2015

LAHumourStereotypical AustralianAustraliabuzzfeedKangarooAmericabuzzfeedvideoHumorKoalaBuzzFeedOzFunnyAmerican AccentsAccentSydneyvideoNewAussie

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 4 173
B.E Animations and other stuff
“I went to the bottle-o to get some grog” This is how a REAL Aussie would say that sentence.
Maya Lidia
Maya Lidia Kun oldin
Y’all bad at my home language
Ethan Kerr
Ethan Kerr Kun oldin
I’m an aussie and I’m insulted
Hannah Mccumber
Hannah Mccumber Kun oldin
i am disgusted. You people try to say australian things i am just Insulted.
Jedisaki
Jedisaki 2 kun oldin
0:53 that was a pretty good one.
Nickster Studios
Nickster Studios 4 kun oldin
i wonder why every video about australia ends up offending at least 50% of australia
mia Williams
mia Williams 7 kun oldin
the guy in the yellow top was the best
Nash Kinsela
Nash Kinsela 10 kun oldin
It’s not a shrimp it’s a PRAWN
앤디Aendi
앤디Aendi 10 kun oldin
How is an Australian accent difficult?? Although I grew up with it
Zara Restorick
Zara Restorick 13 kun oldin
I’m Australian and you guys sound ridiculous You sound English
Studyin’Me
Studyin’Me 14 kun oldin
G’day mate
Nathan Adcock
Nathan Adcock 14 kun oldin
this chick is a disappointment to Australia. FEMINIST NAZI
Joel Rippon
Joel Rippon 15 kun oldin
As an Australian, this is truly painful to watch
Killa Underrated
Killa Underrated 15 kun oldin
meh bebe now you got to do the cajun accent of louisiana with that scrap me naut
Daniella Basei
Daniella Basei 21 kun oldin
WHAT IS SHRIMP
The Dark Ravens
The Dark Ravens 23 kun oldin
Idiots lol 🤣🙄😑😂😉🤔🤨
AsianTacos FTW
AsianTacos FTW 24 kun oldin
Oi you guys are chokers when you try to do our accent
Mayonnaise Sauce
Mayonnaise Sauce 24 kun oldin
I love my Australian accent!
Zain Gulzari
Zain Gulzari 26 kun oldin
Goodly goodly moite I’m Australian
IKELECHI ICEI
IKELECHI ICEI 26 kun oldin
I’m glad you guys like it we think we sound like crap. I’ve never heard one Aussie say they think our Aussie accents (changes depending on area) are even decent. Glad everyone else likes it😂
Maxi Mayhem
Maxi Mayhem 28 kun oldin
I enjoyed this. Sounds like my every day..I am Australian and my boyfriend is American.
Bodhi Reinpuu
Bodhi Reinpuu Oy oldin
I came to get FUCKIN ANGRY. This video delivered.
NumbSkully 22
NumbSkully 22 Oy oldin
Wtf, why do people keep thinking australian accents are british or irish? There Australian. And for me as a Aussie its impossible for me to do a american accent
BBG art
BBG art Oy oldin
How tf do Aussie accent sound like the British accent!?!?
WhosJames
WhosJames Oy oldin
BBG art cause we originate from Britain, mate.
Aalya Qureshi
Aalya Qureshi Oy oldin
Me watching H20 Just Add Water on netflix 😂= on point Australian accent after 2 episodes Lol they coming out with such stereotypical Aussie stuff Also I’m not weird I love The Originals so I wanted to see badass Pheobe and Claire (Hayley and Rebekah) be really goofy and different in H20
Jonh Edward
Jonh Edward Oy oldin
nouuuuuuwwwww
Haise Kun
Haise Kun Oy oldin
1:13 IS THAT GOOGLE TRANSLATE?
Madflyer
Madflyer 2 oy oldin
1:37 How do you buy a bear?
lps mikayla
lps mikayla 2 oy oldin
I’m Aussie so yeah it’s easy
Rainbow Unicorn
Rainbow Unicorn 2 oy oldin
What the f
Claudia Cox
Claudia Cox 2 oy oldin
I know I’m not the only Aussie watching this, c’mon
game anything
game anything 2 oy oldin
I SWEAR TO GOD IF ONE MORE AMERICANS SAYS WE PUT SHRIMP ON A BARBY IT PRAWNS U HEAR ME PRAWNS
Eliza Gaskell
Eliza Gaskell 2 oy oldin
Oh Gwad it's like listening to fingernails on a chalk board. Mate, good try you I gotta tell it to you straight. Your accents for the English are reasonable. BUT the Australian accents are crap🇦🇺
Charlee Franks
Charlee Franks 2 oy oldin
*I WENT TO THE SHOPS AND BOUGHT SOME BEAR*
Miguel Pastor
Miguel Pastor 2 oy oldin
The point is WHY YOU DO VOCAL FRY!! Ladies, you sound like homogenized sheep, worse than old goats without a glimpse of individuality. And it makes you look pretenciously ridiculous :(((
Staffy7337
Staffy7337 2 oy oldin
Damn mike was killing it
McClawsn't
McClawsn't 3 oy oldin
IT'S A FUCKIN PRAWN
JPS13Laptop
JPS13Laptop 3 oy oldin
Yeah, I’m Australian and I don’t believe in a single Australian accent
Sahal E. M. Patel
JPS13Laptop neither do I it’s so different
Icicle9336
Icicle9336 3 oy oldin
Lol. I'm British and the only word I think I can muster in the Aussie accents is good day mate
Cait lin
Cait lin 3 oy oldin
*AAAYYEEE WHERES MA AUSIE FAM* 🐨 like up cozz im desperate 😂
Amy Cleverly
Amy Cleverly 3 oy oldin
U do not say shrimp its prawn!! Mate
Spicer Cook
Spicer Cook 3 oy oldin
I can't stand the Australian accent. I'm British living in Canada. I've never met an Australian I've liked.
Maddie Fay
Maddie Fay 3 oy oldin
I’m Australian and I cringed when I watched this 😤
Hambo Sambo
Hambo Sambo 3 oy oldin
In mad max they talk like this 😂😂
Bailey
Bailey 3 oy oldin
*Facepalm* Yall I'm assy I'm from Sydney and I chuck shrimp on barbies. THEY ARE PRAWNS!
Artim_Evad
Artim_Evad 3 oy oldin
As an Australia now I realise how our accent can sound British
GamerBajan
GamerBajan 3 oy oldin
I am aussie
Budge
Budge 3 oy oldin
Hmm I’m Australian and the Americans in my opinion don’t sound great as a Australian accent it is like this Ay mate I went to the shops got a couple beers for the footy and btw they all sound British
XLuluMsp
XLuluMsp 3 oy oldin
As an Australian it’s so funny seeing people try and do the Australian accent like they failed real bad!
Rory Anderson
Rory Anderson 3 oy oldin
Oi its that man spread chick
Keyingisi
21 ACCENTS
5 yil oldin