Qorong'i

Ann Marie Feat. YK Osiris "Secret" (WSHH Exclusive - Official Music Video)

WORLDSTARHIPHOP
Ko‘rishlar soni 5 407 541
98% 169 086 3 000

Watch the official music video for "Secret" by Ann Marie Feat. YK Osiris.
1st Single from New Album Tripolar 2
We launched on Snap Discover! SUBSCRIBE HERE: bit.ly/worldstarsnap
SUBSCRIBE for more: bit.ly/subWSHH
Follow WorldstarHipHop:
worldstarhiphop.com
twitter.com/worldstar
facebook.com/worldstarhiphop
instagram.com/worldstar

Shop WorldStar:
shop.worldstarhiphop.com
Watch more WorldstarHipHop:
Rapper Relationship Advice: uzvid.com/group/PLcK0neBMyFxQ6doeFSHbkI5LIQ9Fv_jdZ&playnext=1
Official Music Videos: uzvid.com/group/PLcK0neBMyFxSpYgDfKCsHRwgxlN-Tnt9D&playnext=1
Official Audio Tracks: uzvid.com/group/PLcK0neBMyFxSLGtARgI2OzwpGvw2tz9Ep&playnext=1
Newest Videos: uzvid.com/group/PLcK0neBMyFxTF85bfUSUXiKiDy_AlNsu2&playnext=1
WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more.
Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude.
We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.

Musiqa

Joylandi

 

2-Yan, 2019

world star hip hopworldstarhiphopworldstarworld starworldstar youtubeyoutube worldstarworldstarhiphop youtubeyoutube worldstarhiphopworldstarhiphop channelwshhhip hophip hop musicraprap musicmusicmusic videoexclusiveWSHH exclusive

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 5 203
Tashae Ashford
Tashae Ashford 30 daqiqa oldin
"we can keep it on the low "😩🤷🏾‍♀️
Tania Souf
Tania Souf 46 daqiqa oldin
Beautiful collab, 2nd time hearing this in 2019
Darkeila Thompson
Love the sound of her voice...they did their thing.
Love Wright
Love Wright Soat oldin
Chrthegreatest
Kuuipo Toilolo-Kuehu
They really fuckin cute together ong💝I wish i had this kinda strong love👌😣
Shy Moore
Shy Moore 2 soat oldin
I have to go to work weekend
Jada Marie1
Jada Marie1 2 soat oldin
Why does she gotta moan I’m trying to hear her real voice not that other shit 😭 BE MY LITTTLE UUHH SECRET 🤣
A P.
A P. 2 soat oldin
This is cute. I thought this song was going to be lame but its actually really good.
VINNY jaskowiak
VINNY jaskowiak 2 soat oldin
she fire!
Khaliah Daniels
Khaliah Daniels 2 soat oldin
I see Chythegreatest 😊😍
Janea Jones
Janea Jones 2 soat oldin
I love when that nigga Osiris bite his lips 😍
Shaneka Meaderds
Shaneka Meaderds 3 soat oldin
Uopkb Mo..go
Griselda Saviñon
Griselda Saviñon 3 soat oldin
He so cute
Dave Hyppolite
Dave Hyppolite 3 soat oldin
follow me on my IG @f.a.n.x.x.x
janelle grey
janelle grey 3 soat oldin
Am getting a back in the day Ray j feel anybody else
Andrea Clemons
Andrea Clemons 3 soat oldin
Kira
its blue 09
its blue 09 3 soat oldin
Omg fav song this is the best song🤤
Kimberly Jackson Jr
Kimberly Jackson Jr 4 soat oldin
That was I like the son I hope you can get me in it with that song What A song is really good I listen to all why you hit me. Tell him I listen to all your songs they really good I like them
averis mylrs
averis mylrs 5 soat oldin
ya look cute as a couple
tori cimonee
tori cimonee 5 soat oldin
I feel like they w each other on the low👀😃🤫🤫🤫😍😍😍😍
Felix Davila
Felix Davila 6 soat oldin
Felix Davila
Ravene Johnson
Ravene Johnson 6 soat oldin
stop playing games
Casey Brooks
Casey Brooks 7 soat oldin
when she was shaking her ass on him
TheYeezy750Pizza
TheYeezy750Pizza 7 soat oldin
I’m sorry is this a Disney channel sitcom from 2010?
Imprint Family
Imprint Family 8 soat oldin
So she’s a cheating whore? Got it.
Imprint Family
Imprint Family 6 soat oldin
Mycala Mcneil of course a female would reply back to this 😂😂
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil 6 soat oldin
No she gets cheated on
maia's and sisi's channel
YAAAAAAAAASSSSSSSSS QUEEN
Sophia M
Sophia M 9 soat oldin
So when Pt. 2 coming out? 😍
Joeldash Derulo
Joeldash Derulo 9 soat oldin
Hey guys my name is Sarah
Malcolm Marrs
Malcolm Marrs 9 soat oldin
She so fine but I like the song tho ❤️🤤🤷🏾‍♂️🤟🏾
G
G 10 soat oldin
Shit 💀I wanna get cuffed too tf
Marvette Witter
Marvette Witter 10 soat oldin
I looooovveee this 🌸
Idk Isk
Idk Isk 10 soat oldin
who else was listening to her music before she got bigger
Clintjhon Fortuito
Clintjhon Fortuito 11 soat oldin
She's fuckin pretty
Young MMDC
Young MMDC 11 soat oldin
Gives me a relationship feeling !💯
Mark Markem
Mark Markem 11 soat oldin
0:40 😂😂 wtf how lame and bit u way toO tatted to act like y’all in high school. Upping the teen pregnancy rate you should feel ashamed. Coulda promoted the song better than high school fucking. Smh
Angelina Edwards
Angelina Edwards 11 soat oldin
This video is definitely telling us about them 😂😍
Maliah Rose
Maliah Rose 12 soat oldin
Damn this shit so good im addicted
4th2north Entertainment
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Leonora Seibes
Leonora Seibes 12 soat oldin
I'm so in love with your music 😍❤💖
Zaidyana Ortiz
Zaidyana Ortiz 13 soat oldin
They would be cute asf together 🤩😍
Julia Emmanoele
Julia Emmanoele 13 soat oldin
Sensacional ❤️😍
DopeDiamondzstl03
DopeDiamondzstl03 14 soat oldin
She bad😍😍😍😍
Daern Montez
Daern Montez 16 soat oldin
I like
alonah Pinkins
alonah Pinkins 16 soat oldin
They would be cute asf😭❤😍😍
The HenDogg Show
The HenDogg Show 18 soat oldin
I'm trynna be her lil secret.. She that thang tho. 🍫🔥💯 @hendogg359 on Instagram FOLLOW for a FOLLOW 💰🏃💨®™
Lashya Coleman
Lashya Coleman 18 soat oldin
Umm who else think that the girl with the green hair is chy The greatest
Lashya Coleman
Lashya Coleman 3 soat oldin
Mycala Mcneil oh
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil 6 soat oldin
Its because it is her
Shomari Monroe
Shomari Monroe 20 soat oldin
I love this video
thierri squad !
thierri squad ! 20 soat oldin
Y'all see chy in the background and I love this song💜💜💜
Journee Ross
Journee Ross 21 soat oldin
💛💛
will 223YNW
will 223YNW 21 soat oldin
What's green hair girl @ aka kelp
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil 6 soat oldin
Search up chy the greatest
Ella the Lil Bish
Ella the Lil Bish 21 soat oldin
aye whats green hair girls @
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil 6 soat oldin
Search up chy the greatest
Princess Algeria
Princess Algeria 21 soat oldin
i cant be the only one that thinks she looks like xxx at certain moments
Floco 803
Floco 803 22 soat oldin
🔥🔥🔥🔥🔥
Shirley Butler
Shirley Butler 16 soat oldin
OMG Straight FIRE Indeed! ! I had to call the fire department LOL! ! Do you hear them coming?
Tyler Kicks
Tyler Kicks 23 soat oldin
I mean this bitch is Delicious 😋😋😋😩😩😩👅👅👅 she not even cute or fine she just a Apple Pie 😋😋😋😋😋
Jasmine Ekusai
Jasmine Ekusai 23 soat oldin
I looooooove this girl, omg, she hasn't dropped one song that I dislike and I don't even like Osiris but I fw this so much!
Kay Jones
Kay Jones 23 soat oldin
No lie, They’d make a cute couple Fr fr
Allison Lewis
Allison Lewis Kun oldin
🚨🔥🔥HOTTEST NEW SINGLE🚨 TONY MONTANA SUPA WET💦💦🔥🔥🔥 ft USHER SUBSCRIBE AND RIDE #IDOIT4YALL uzvid.com/video/video-8pwXO9M0fUk.html
Angelica Sanchez
🔥🔥🔥
Shirley Butler
Shirley Butler 16 soat oldin
OMG This beautiful song is so HOT I had to run for SHADE LOL! ! Do you agree? Be my secret
Angel Serrano
Angel Serrano Kun oldin
I can’t stop listening to this!!!😍😍😍😫😫😫😫😫❤️❤️❤️❤️THANK YOU FOR THIS!!🙌🏽🙌🏽🙌🏽🙌🏽
Shirley Butler
Shirley Butler 16 soat oldin
OMG please don't leave me out loving it also this beautiful song just moves your soul in the right direction do you agree Angel?
Laila Wilson
Laila Wilson Kun oldin
Who else see chy she a ytuber that I watch she the one with green hair
Maria Aguilar
Maria Aguilar Kun oldin
Love it❤️
6ix9ine IsInJail
Omg chyna is in the vid w/the green hair.behind her
Terrance Humphrey
you are a perfect fit 😍😍😘😵
トンプソン柳
i hope they got a A+ in class
Jhane Lashay
Jhane Lashay Kun oldin
They really is a cute ass couple fr tho!!!
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil Kun oldin
They not together
Kelli Acevedo
Kelli Acevedo Kun oldin
It has like the early 2000’s vibe to it it’s a great song
maria alessandra
Musica muito foda❤
BPABA ROASTᎥиᏩ
I’ve never listened to the whole song I just heard the guy and was like tf😂
Cristina Renee'
Cristina Renee' Kun oldin
They so cute together ♥
lil sad lilchill
They went crazzy😍💗💗
iceyygirllove1 !!
so cute
lakiya johnson
lakiya johnson Kun oldin
he so fine
KING TROLL
KING TROLL Kun oldin
I keep it "Wet 4U" in a fucking classroom ???🤦🏽‍♂️ but we hate R. Kelly and not her father 🤷🏽‍♂️
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil Kun oldin
She 24
Daisha Carney
Daisha Carney Kun oldin
they are so cute. she is luck to have him
Monique Buie
Monique Buie Kun oldin
ann marie you suck
Fl0ridaboii 2k
Fl0ridaboii 2k Kun oldin
That’s fyee
Donte Mullings
Donte Mullings Kun oldin
💙
Kevin Gaskin
Kevin Gaskin Kun oldin
yk lol please tell me you kilt that
bonanza burwell
bonanza burwell Kun oldin
Y'ALL KILLED THIS KEEP UP THE GOOD WORK.......YOU GOT A VOICE LET IT BE HEARD.....LIL BRAH.....SMOOVE ON THE TRACK $$$$$$#1HIT
Andre Mckenzie
Andre Mckenzie Kun oldin
💵🔥🔥🔥🤘
Chukwunonso Uzoma Eze
im usually more into rap but i saw this a couple times abd decided to click it and I don't regret it best song ever.
Limp Skark
Limp Skark Kun oldin
Trash
1MzEbony Badd
1MzEbony Badd Kun oldin
❤️💯❤️💯❤️💯❤️💯❤️💯‼️‼️‼️🚾🧡😛😃✌🏾😛😄😛
JamaicanBrandyXpottorff
wait so shes cheating?? I'm confused
Mycala Mcneil
Mycala Mcneil Kun oldin
No just a music video
olivia1
olivia1 Kun oldin
♥♥
Lil Pimpin
Lil Pimpin Kun oldin
The Bomb Digz brought me here 😻😻 anyone else ?
CORLISSA COLLINS
peep @chythegreastest
Thiara Ruiz
Thiara Ruiz Kun oldin
her voice is so perfect an his voice omg👌💖💯
BigBoy Kobes
BigBoy Kobes Kun oldin
Matti Baybee woulda killed this 🤦🏾‍♂️
Ronnieshia Jones
They will be so cute together
Zynasia thomas
Zynasia thomas Kun oldin
I love this i listen to this song everyday
lukcii hafsul
lukcii hafsul Kun oldin
1:50
Ty C.
Ty C. Kun oldin
What y'all think he whispered in her ear at 2:12 ? 👀💀
TMT Gang Way
TMT Gang Way Kun oldin
2:45 , Ool I Peeped
michele mozinho
michele mozinho Kun oldin
caraca ,muito foda 😍
Sharon Wilson
Sharon Wilson Kun oldin
Yk and the guy who hits her books got on the same outfit lol 🤣🤔smh
Matthew LaMacchia
👁️ Y.O.L.O.
Army VOppa
Army VOppa Kun oldin
Yes! Y’all are the prefect fits!!!😍😍😍
youngmjforever turner
Man look here i get moneyffg
issa vibe
issa vibe Kun oldin
1:56 anybody
Keyingisi
Mob Ties
5 oy oldin
Persian Rugs
3 yil oldin