Qorong'i

Crazy and Desperate Music Video - Trisha Paytas and Jason Nash

blndsundoll4mj
Ko‘rishlar soni 1 439 821
77% 58 909 17 481

buy the song on iTunes here! apple.co/2TFjmuV
starring:
Trisha Paytas
Jason Nash uzvid.com/video/video-LD5T1BuA8Rk.html
Trisha Paytas hair and makeup @adamlesimmons
Trisha Paytas wardrobe Michael Philpot
Music production Jeremy Thurber , Connor Mussara, Jaimie Valez

DIRECTED BY:
Andrew Vallentine
www.andrewvallentine.com

PRODUCED BY:
www.theavcrew.video
PRODUCER:
Brittany Kay
DIRECTOR OF PHOTOGRAPHY:
Nick Ramsey
PRODUCTION DESIGNER:
Jason Chadwick
TRISHA PAYTAS WARDROBE DESIGNER:
Mike Philpot
TRISHA PAYTAS HAIR/MAKEUP:
Adam Simmons
COLORIST:
Kinan Chabani
1st AD: Dylan McGale
Set Decorator: Lindsey Cantrell
Lead Man: Matt Burns
Carpenter: Tess Mirley
Key Grip: Adam Schneider
Gaffer: Tommy Oceanak
Best Boy Grip: Michael Proa
Best Boy Electric: Nasser Akkari
1st AC: Aaron Seller
2nd AC: Luke Peckham
PA: Craig Fairbanks
PA: Monique Paredes
Featured Talent:
Drama Teacher:
Marina Kanafsky
Musicians:
Ed Joswick
Cary Mizrobe
Ricky Schultz
Rufus Tanksley
Michael Wilson
Background:
Claude Adams
Starlene Beran
Timothy Heller
Robb James
Erica Lau
Angiee Lombana
Luca Nicora
Tyler Ramierez
Selynne Silver
Joy Williams

Joylandi

 

9-Fev, 2019

crazy and desperate music videotrisha paytasjason nashfinal videodramabreak upstill togetherlovevalentine's day songromancethe notebookwolf of wall streetfatal attractionhow to lose a guy in 10 dayshigh school musicalthank u nextrecreating iconic movie scenescute couplesyoutube couplesvloggersage gap relationshipsparody

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 14 354
Big Biscuit
Big Biscuit 18 daqiqa oldin
Is 2:07 why they broke up?
AR D
AR D Soat oldin
I love the melody at 0:40 with the la's, the reason I like the song tbh.
Aimee Gaskin
Aimee Gaskin Soat oldin
Cheese city !
blue chalk
blue chalk 2 soat oldin
You look so fat now as in not well heart attack fat soon
Litzy Cortes
Litzy Cortes 2 soat oldin
Trish u don’t know how to sing 🤣 this video is soooooo confusing... stop using Jason for viewers 🤣😂
Spill The tea
Spill The tea 5 soat oldin
I’m so flipping confused 😅
Dylan Alberta
Dylan Alberta 6 soat oldin
Weird
Bailey Bourque
Bailey Bourque 8 soat oldin
wtf lmaooo
Jade Versace
Jade Versace 8 soat oldin
Banger
savannah lopez
savannah lopez 9 soat oldin
This is an insult to all those movies.
Od Night
Od Night 10 soat oldin
I don’t want them to break up
Subliminal Flash Alpha waves
I think I gave this song the last 100,000 views
Faith Tholley
Faith Tholley 13 soat oldin
Is it just me or do I genuinely love this song🤥. I actually enjoy it lmao. But everyone hates Trisha and Nate so I just watch and laugh about who are mad. Imagine being mad about a fabricated toxic relationship that is obviously for views but people are slow.
Faith Tholley
Faith Tholley 13 soat oldin
Trisha looks so good with that yellow dress
Faith Tholley
Faith Tholley 13 soat oldin
We stan a toxic relationship yum
ninahbean keliihananui
❤️❤️❤️
Sneaker Sense
Sneaker Sense 15 soat oldin
Oh so david dramas over...
Mariam Ashraf
Mariam Ashraf 16 soat oldin
Ok I kinda live for the music and some bit of the vid is a bit questionable but I love these two together idccccc 😂😂😂
Charybdis ¿?
Charybdis ¿? 18 soat oldin
Oh god trish I'm praying for you and jason. Yall are soulmates. This is AMAZING. Both of y'all are amazing!
Krysten Chambers
Krysten Chambers 18 soat oldin
Very catchy
Sarah Acchione
Sarah Acchione 19 soat oldin
I’m OBSESSED Trisha! 😍😍😍 you guys did such a great job making this video. On repeat all day! 💕
Thick Sister
Thick Sister 20 soat oldin
Who else cried.. just me.. ok
HannahHoneyZ Hive
HannahHoneyZ Hive 20 soat oldin
Is this there own version of Thank You Next? Lmao 😆
Bri Leigh
Bri Leigh 21 soat oldin
Ok but why did I actually like this?
J Jay
J Jay 21 soat oldin
Tbh this is so cute. I was not expecting it
Miss Sharp
Miss Sharp 21 soat oldin
This is so well made, though... ugh, I really really really like it.
Kiara Faith
Kiara Faith 21 soat oldin
TRISHA IN THE WOLF OF WALLSTREET SHES SEXYYYY YES BITCHH
Day T
Day T 22 soat oldin
2:41 is it supposed to be like the notebook?
S. M.
S. M. 21 soat oldin
No shit, Dora. Guess you didn’t pick up on the clues there.
Kiddo Todd
Kiddo Todd 22 soat oldin
okay its super cute tbh
Tally22
Tally22 22 soat oldin
Hahah Jason’s lowkey a better singer than Trish
Water Million
Water Million 23 soat oldin
aw I love it
Kidabelle K
Kidabelle K Kun oldin
2:17, that’s it. That’s the comment
Ethan Gretsky
Ethan Gretsky Kun oldin
Jason’s voice makes my ears bleed
Victoria Hanke
Victoria Hanke Kun oldin
She is a fat slob, what man would want her,,,,without her cash? Sad, sad, sad,
Tommo Drauhl
Tommo Drauhl Kun oldin
i’m sorry for all of these good movies...
victor luiisss
victor luiisss Kun oldin
Speechless, love it though lol
Sergieg Halliwell
Jason Nash has a horrible voice. Trisha as usual has an amazing voice and range. I hate how he uses her for his spotlight. She totally made him and he owes her. I wonder why he treats her like shit and talks about her negatively even after all the stuff she has done for his career. I wish she would just let him go and see she is way better without him. Good riddance...
WhiteRaven696
WhiteRaven696 Kun oldin
They’re back together? Oh, that’s awkward.
Jenna Nell
Jenna Nell Kun oldin
Okay but I love it.... it’s catchy
Hannah Perkins
Hannah Perkins Kun oldin
2:41 Did anyone else notice Trish wearing an engagement ring? Just me?
Jessica Holub
Jessica Holub Kun oldin
from me e e e e
Hannah Perkins
Hannah Perkins Kun oldin
Are you and Jason back together?
Sophie Lorraine
Sophie Lorraine Kun oldin
Why am I crying ? I love this, the high school musical reference is my favorite way to use the best part
Saint Arcana
Saint Arcana Kun oldin
*This video looks like it took an army and a shit ton of money to make*
Nadia Anderson
Nadia Anderson Kun oldin
Why is this actually a bop
We Are All Luigi Official Channel
Timothy heller is in the background where she belongs 🤣🤣🤣
Barbe Virgil
Barbe Virgil Kun oldin
I might be alone on this and I don't give a shit if am... This made me cry a bit.. I fully believe these two belong together and I feel the input of the rest of the world has pushed them to the point that was reached. I also feel everyone involved is to blame.. However from day one Trish did say she would do an exposed video if something like what happened happened... To that I feel Trish should have at least called both David and Jason to find out why they did such a hurtful act when Trish has said time and time again not to mention a threesome and neither one of them had the decency not to post it... Jason that's the girl you say you LOVE to every morning and you forgot she wants to be with you and only YOU!! Are you fucking kidding me, you would NEVER allow such an act to happen if it was your kids.... That's BS!! Jason you make it seem like the views are more important than Trish's feelings... I'm a huge fan of you two, and I'm hoping for the best. Life is not perfect and neither are humans.. If you truly love some one then you will do anything for them and are there to protect them. David you also focus to much on the views you have enough money to miss a day of contact. Why would you intentionally hurt your so called friend and post something so wrong to fuck up a relationship?? I just don't get it.. I expected more from you David, Jason and Trish. #my2cents Peace, love and harmony
Kate West
Kate West Kun oldin
Ohh my she’s gotten fat
Princekaspar
Princekaspar Kun oldin
2:45 is me lol
Micah
Micah Kun oldin
This song is honestly not bad
Gabby Newcomer
Gabby Newcomer Kun oldin
BRAVO👏🏻👏🏻👏🏻 y’all were PERFECT in that & it describes your relationship perfectly.
Candi Hinojosa
Candi Hinojosa Kun oldin
This made me tearful 😢
Brigid Hester
Brigid Hester Kun oldin
Honestly... I’m not normally a fan of your music but I LOVE THIS SONG
Kaia
Kaia Kun oldin
Too cute.
BodyMod Lover
BodyMod Lover Kun oldin
Omggg I love his voice like yesss
Lidzia ok
Lidzia ok Kun oldin
high key loving this bop ❤️😻
Lauren Teel
Lauren Teel Kun oldin
I love Jason's singing omg
king savage
king savage Kun oldin
Well this song sucks
Domi Fuentes
Domi Fuentes Kun oldin
He sounds good
Lauren McCartney
Love this
Buffie Buff
Buffie Buff Kun oldin
I'm so proud of them two.
Buffie Buff
Buffie Buff Kun oldin
" how to lose a guy in ten days" inspired???
Marlie Young
Marlie Young Kun oldin
When you love the highschool musical reference but also know they are brother and sister Edit The notebook reference was pretty lit😂💥
نحلة
نحلة Kun oldin
1:57 me whe I see my bff with her boyfriend lol😂😂😂
Noelle Calara
Noelle Calara Kun oldin
toxic and a little psychotic ?? lmao
yuri hungri
yuri hungri Kun oldin
Trisha I like this music you made. I guess true heart and long time hardwork pays off :)
Amanda M
Amanda M Kun oldin
I was really rooting for them like the first month or so they were together, but man I can’t even stomach this anymore. Guys, what are you DOING?
Stoney Syd
Stoney Syd Kun oldin
Absolutely love this! I wish nothing but the best for you Trisha! Life is fucked and crazy but you got this! You are really awesome girl
jimbo nutrin
jimbo nutrin Kun oldin
the fatal attraction part LMAO
IceIceTina
IceIceTina Kun oldin
I wonder if she got the movie idea from Thanm u, next🤔 that's what it reminded me of the song itself im not a fan of lol Jasons singing was... a surprise😂
AYMIR AYDINLI
AYMIR AYDINLI Kun oldin
Jason's acting is adequate actualy
Jenna Quilt
Jenna Quilt Kun oldin
Better version of thank you next
SHINeeWHINee
SHINeeWHINee Kun oldin
I just need bloopers from this because I feel what she was probably saying in the notebook scene was toxic but probably be hella funny
Kodi Fenner
Kodi Fenner Kun oldin
This is amazing! I love it girl you did a great job.
Myriam Lafrance
Myriam Lafrance Kun oldin
so so sooooooooo
Honey Baby
Honey Baby Kun oldin
But this song is actually catchy and cute
TerpAssassin710
TerpAssassin710 Kun oldin
Ewww😵we just gonna pretend like they a cute couple ?
My Jessie
My Jessie Kun oldin
He doesn't love you 😐😕
Retro bombshell
Retro bombshell Kun oldin
I think they might get back together they just need a break from each other for a while
Jerry Hernandez
Jerry Hernandez Kun oldin
This was so great! Great song and great acting.
Lilmama Taurus
Lilmama Taurus Kun oldin
Was what i went thr WAS ! but thats life u live n u learn .
Evita-Marie Marques
White people and their problems
Bella Hernandez
Bella Hernandez Kun oldin
Okay but Jason is lowkey not a bad singer
Jenny White
Jenny White Kun oldin
I love this song and it’s so cute omg
Christian Chacon
this was actually really good
Josie Seaman
Josie Seaman Kun oldin
Ok but the hsm scene was weird cause in the movie there were brother and sister
Taylor Piggy
Taylor Piggy Kun oldin
wasn t she just calling him a horrible person? oh wait, that video was deleted and forgotten so let's go back to shipping these toxic people together
Katie Russell
Katie Russell Kun oldin
This is really good. Good job!
Alexandra M
Alexandra M Kun oldin
"found someone incredible" *looks concerned*
Adam Hollingshead
Your music has improved alot!!
Charlotte Fonda
Charlotte Fonda Kun oldin
Hmm where did she get the idea to have a music video recreating a bunch of movie scenes???!!
max watson
max watson Kun oldin
Wait so are they broken up or not ?. What's their story ?
MzClementine
MzClementine Kun oldin
Ironic... that everything has unfolded the way it has... 🥴
Sarah Accarino
Sarah Accarino Kun oldin
Honestly idk why but I like support Trish so much. Like she is so cute and relatable to every crazy ass gf lol
sam wolf
sam wolf Kun oldin
im so fucking confused
Heather Ann
Heather Ann Kun oldin
Love the hs musical
Bria Edwards
Bria Edwards Kun oldin
I love the movie references!
Sofia Hoxel
Sofia Hoxel 2 kun oldin
Y r all the comments hate?! This is frickin amazing wth
Sofia Hoxel
Sofia Hoxel 2 kun oldin
Love this trishhhhh GREAT VID
Jessica Martinez
Jessica Martinez 2 kun oldin
I'm commenting again because I love Jason singing 💘💓 I love this so much 💓
Keyingisi
'PRETTY BOY' Award Winning LGBT Short Film (2017)
32:04
How Pregnancy Ruined My Body
16:21
Ko‘rishlar soni 5 100 000
Trying Aerial Silks With The Try Guys
11:05
Ko‘rishlar soni 450 987
Lady Gaga - Telephone ft. Beyoncé
09:31
Ko‘rishlar soni 311 000 000
I Spent $2500 On Belle Delphine's Patreon..
10:43
I Learned How To Dance In 30 Days
17:18
Ko‘rishlar soni 13 000 000
TRANSFORMING MYSELF INTO MY HOT BEST FRIEND!!
12:05
WORST performances of ALL TIME
08:29
Ko‘rishlar soni 7 200 000
FRUIT NINJA in REAL LIFE from 45m!
12:17
Ko‘rishlar soni 965 803
Giant Monopoly Game With Real Money
15:43
Ko‘rishlar soni 7 954 048
Visualising Frequencies in Slow Mo
9:32
Ko‘rishlar soni 1 084 458