Qorong'i
No video :(

DJ ESCO - Code of Honor ft. Future, ScHoolboy Q

DJESCOVEVO
Ko‘rishlar soni 4 611 854
95% 51 781 2 296

"'Code of Honor" Available at Spotify: smarturl.it/CodeofHonor/spotify
iTunes: smarturl.it/CodeofHonor/itunes
Apple Music: smarturl.it/CodeofHonor/applemusic
Google Play: smarturl.it/CodeofHonor/googleplay
Amazon Digital: smarturl.it/CodeofHonor/az

Follow DJ ESCO
Twitter: twitter.com/EscoMoeCity
Instagram: instagram.com/escomoecity/
Facebook: facebook.com/djescomoecity/
(C) 2018 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment

Musiqa

Joylandi

 

26-Mar, 2018

DJ ESCODJESCOvevovevoofficialvideomusic videosinglealbumfeaturing Future and Lil Uzi VertToo Much SauceProject EThip hoprapCode of HonorDJ ESCO feat. Future & ScHoolboy QEpic/FreebandzRap

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 1 833
Ditroy R8
Ditroy R8 13 soat oldin
Dj esco ta duro grabando con estos tigeres
Abdelrhman Mohamed
Abdelrhman Mohamed 2 kun oldin
Who is watching in 2019 2️⃣0️⃣1️⃣9️⃣
Angela Douglas
Angela Douglas 4 kun oldin
2019
Tru Story
Tru Story 5 kun oldin
They are industry puppets sell outs. They have no code of honor. Gtfoh
Devin Daoheuang
Devin Daoheuang 5 kun oldin
Esco a clown 🤡😂
Dope Chris
Dope Chris 6 kun oldin
Esco ugly af
Jeanluc Chrysler Koffi
Américain nimber one
Young money
Young money 7 kun oldin
Future is your best friend I thing ?
T.B.F VEVO
T.B.F VEVO 7 kun oldin
👌🏾💯🔥
Anthony Austin
Anthony Austin 7 kun oldin
Im kinda mad i just found this song. This beat aint to rough or to little, its a easy going beat why yall hating it?
Ketema Johnson
Ketema Johnson 7 kun oldin
Qs new album is about to be S E N S A T I O N A L
Yogi Wright
Yogi Wright 10 kun oldin
Fire collab 💯🔥🎬
Patrick Johnson
Patrick Johnson 12 kun oldin
ESCOOO
War`n Peace
War`n Peace 13 kun oldin
Schoolboy got fat
Joshua Perez
Joshua Perez 13 kun oldin
Joshua eww
Mundy Mondy
Mundy Mondy 15 kun oldin
T.I.G.E.R.S.= Terrestrial Independence Gains Eternal Rest Soulfully…^…^…*@M€N
Yaya Kamara
Yaya Kamara 17 kun oldin
🔥🔥 😂
BREEZ
BREEZ 18 kun oldin
Skip to Q’s verse omg!
Nathan Mitel
Nathan Mitel 18 kun oldin
🤳🏾🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🕺🏽🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
Mundy Mondy
Mundy Mondy 21 kun oldin
Work nowadays lol…
Samuel Maina
Samuel Maina 22 kun oldin
Future u are the king when it come to this .....dj esco ...nig*r pulllllop
Latin Dan
Latin Dan 26 kun oldin
this is my favorite song of 2018
24 SAVAGE
24 SAVAGE 27 kun oldin
Q!!!!
Glo High
Glo High 27 kun oldin
DJ Esco really make nice videos
Jasmina S
Jasmina S Oy oldin
Nice bagpack 😂
themmystocles benedict
free band's
Rí Davis
Rí Davis Oy oldin
😈😈
Ashley K. Daniels-Johnson
THE BIGGER THE ASS THE BIGGER THE PURSE 😏😏😏😏😝😝😝😝
BGKO1992
BGKO1992 Oy oldin
What happened to Q
Andre3nd Osorio
Andre3nd Osorio 2 oy oldin
Freee supper future y
Joseph Argueta
Joseph Argueta 2 oy oldin
It really good
Klanna Laboranti
Klanna Laboranti 2 oy oldin
That place could use a good landscaper
FBG TMP1013
FBG TMP1013 2 oy oldin
I did a million views alone lol, #Repeat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ashley K. Daniels-Johnson
I Diggggg This Song & My Dude Put Me On 3 Days Ago 🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿
Arty G
Arty G 2 oy oldin
Q the only verse I come back to
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 3 oy oldin
👍 Collab
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 3 oy oldin
Sooooooo Dopeeeeeee
Andre3nd Osorio
Andre3nd Osorio 3 oy oldin
Ok homie okay this message x badest ......☃️
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 3 oy oldin
Qs verse
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 3 oy oldin
Real Life 4 Real. Fuck
M Mitch
M Mitch 3 oy oldin
🔥🔥🔥🔥🔥
Susana Fernandez
Susana Fernandez 3 oy oldin
Dj Esco is the Gayest rapper alive . In Latinoamérica he will starve as a rapper for lack of talent . Maybe he will be hired at a gay club as stripper . He didn't let me dance compite in his show maybe cause my skin is light but my country is full of Jamaican descent and we have been heavy dancing since babies, we have nothing to envy a black women dance
L p
L p 3 oy oldin
lit
ACAEDEN LEE
ACAEDEN LEE 3 oy oldin
THIS IS TRASH LOL!!!!!!!!!!!!!
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 4 oy oldin
*cough*
HURUUSE LYRICS
HURUUSE LYRICS 4 oy oldin
From Somali🔥
adrian carrion
adrian carrion 4 oy oldin
I'm a fan of Q when he has nice beats and delivers a quality song. However, all this hype towards him is straight hype, and nothing more. Future did his thing. Q was cool: he just rode the beat and did his usual, nothing special.
Trev Wild
Trev Wild 4 oy oldin
I'd like to hear more Schoolboy Q with Future
David Talavera
David Talavera 4 oy oldin
Slug sauce my ninja! This song is the sauce!
Dreco Johnny
Dreco Johnny 4 oy oldin
uzvid.com/video/video-RXGbhux_UW0.html Memphis Music Dreco Jhonny - Money Money Dreco Jhonny - Big Money Dreco Jhonny - The Opps Dreco Jhonny - Give My All Pick one off youtube. Like comment and subscribe Follow IG @drecojhonny
Raython Chee
Raython Chee 4 oy oldin
Everyone subscribe to esco he's the best dj/producer
The Humble Nation
School boy murdered this 😩😩
Dominique Walton
Dominique Walton 5 oy oldin
I love Future😍☺️💞
Kim Jonghyun SHINee
WHEN THAT SHIRT FLEW OFF... GOD DAMN 😂💗
mistos african
mistos african 5 oy oldin
This shit is fantastic
Guilherme Augusto
Eita! Som pesado
Are Uinsane
Are Uinsane 6 oy oldin
2013 music is making a comeback in 2018 I see...
Robert Warfield
Robert Warfield 6 oy oldin
School boy jappin
Aisha M.
Aisha M. 6 oy oldin
This beat is sick. Escomo city.
Michael Czarnomski
Dj esco has to have the heaviest head on earth . pause
Wyte Mtr
Wyte Mtr 6 oy oldin
Schoolboy q is my most favoritist rapper star ever. I have all of his mp3 on my Amazon phone app. I can't wait for the new album this summer. I am going to buy it with my DASH coin. Thank you. Oh and I want to see the rap concert he stars in too. I gave myself a thumbs up because I like schoolboy q and my post. WyteMtr
Ian Burton
Ian Burton 6 oy oldin
i wanna know you the baddest
Chris G
Chris G 6 oy oldin
Schoolboy Q muthafukas!!!!
BEE the BEST
BEE the BEST 6 oy oldin
Im late AF on this gotta see Q more
Tia D
Tia D 6 oy oldin
Here for groovyq
Rick Sanchez Jr.
Rick Sanchez Jr. 6 oy oldin
This song is dumb lit
Rick Sanchez Jr.
Rick Sanchez Jr. 6 oy oldin
HOLY SHIT, HE GOT SCHOOLBOY Q IN HIS SONG!?!?!?!
Content Publisher
You've been sleeping to much you lazy fat fuck
Lamont T
Lamont T 7 oy oldin
🔥🔥🔥🔥
Rudy Straight
Rudy Straight 7 oy oldin
30 cent raise? Damn thats tuff
Brenteon Zapata
Brenteon Zapata 7 oy oldin
Q's part tho🔥🔥
Jp Tv
Jp Tv 7 oy oldin
This is so much shit smh
Why Bolo
Why Bolo 7 oy oldin
Fukn gay asf
Al Gucho
Al Gucho 7 oy oldin
Spark up the dodi then you check your rollie.... hol up hol up hol up HOL UP hol up
Lil Home State
Lil Home State 7 oy oldin
When these 2 link up 🔥 tracks drop
J Ger
J Ger 7 oy oldin
Strip club music
Aymerick THEBAULT
1:08 when you tryed to make wheelings 😂
whoisrachid
whoisrachid 7 oy oldin
eww that beat smells like hot dog water
illuminati Reptile
66
It's J Dot Brwn
It's J Dot Brwn 7 oy oldin
They ate this shit. 🔥 too def.
amon banda
amon banda 7 oy oldin
Cnt tek anytin frm FUTURE dude iz alsom talented.
BEDCORN
BEDCORN 7 oy oldin
*This beat goes so hard*
Matthew Mitchell
Matthew Mitchell 7 oy oldin
Yessssssss
Donald J. Trump MAGA
Damn. If future wasn't on this, it'd be so nice
magicnut
magicnut 8 oy oldin
0:36 thats some paul ryan shit
Zuxyr
Zuxyr 8 oy oldin
That’s the big homie in the mini tho I see you
Earl Abrahams
Earl Abrahams 8 oy oldin
This track is so underrated. Banger!!! SUPER FUTURE!!!
Nazeer Abhary
Nazeer Abhary 8 oy oldin
Q brought me here
2 FAST & 2 LOUD!!!
I like metro boomin beats more IMO
funn channel
funn channel 8 oy oldin
DJ esco looking GTA guy 😂
Shawn Brisk
Shawn Brisk 8 oy oldin
Future Lil brother
MGang TV
MGang TV 8 oy oldin
dope content
omega
omega 8 oy oldin
Escooooo
GoobyPls
GoobyPls 8 oy oldin
sick ass beat
illuminati Reptile
6 weeks and 2 days
Professor Spam
Professor Spam 8 oy oldin
For some reason when I play this song on a Bluetooth speaker the audio is muffled all other songs play normal but when it comes to this song it sound low and distorted
Rixon Long
Rixon Long 8 oy oldin
future way too big for that 🚲 bike
Keyingisi
Migos  - Cocoon
2 yil oldin