Qorong'i
No video :(

Future - Feds Did a Sweep (Official Music Video)

FutureVEVO
Ko‘rishlar soni 7 373 873
96% 101 578 3 790

"FUTURE" available at iTunes: smarturl.it/FUTURE.iTunes
Apple Music: smarturl.it/FUTURE.AM
Spotify: smarturl.it/FUTURE.Sptfy
www.futurefreebandz.com
facebook.com/futureofficial
twitter.com/1future
instagram.com/future
uzvid.com/u-officialfuturevideos
www.soundcloud.com/futureisnow
#Future #FedsDidaSweep #Vevo #HipHop #OfficialMusicVideo

Musiqa

Joylandi

 

16-Yan, 2018

freebandzjumpmanfuture musicfuture videofuture hitfuture albumhndrxxhip hopatlantads2dirty sprite 2evolmask offatlanta hip hopEpic/Freebandz/A1Feds Did a SweepFutureRap

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 4 433
Mark Salas
Mark Salas 12 soat oldin
This is the same story line from TRAFFIC, the movie
heavenzceed
heavenzceed 16 soat oldin
Fuck u judas goat ass nicccas, u aint caught a body, pie gay ass.. the future is gay and snitch sense wyane changed and ross the cop came in..real is dead and yall dead to real..
FORBES OG
FORBES OG 18 soat oldin
Real niggaz linkin up 🔥🔥🔥
Wayne Waynes
Wayne Waynes Kun oldin
It. Is 7:28 p.m. in Mississippi by the way....4 hrs and 32 minutes until 12:00a.m.
Wayne Waynes
Wayne Waynes Kun oldin
Tomorrow will be a year that this song was published on youtube....
David Cole
David Cole Kun oldin
This shows that this name STREET is bigger then you could ever imagine. This is legendary ❤️❤️
Bart Simpson                            ™
Bart Simpson ™ 2 kun oldin
🔵🔵🔵🔵🔵⚪⚪⚪⚪⚪🔴🔴🔴🔴🔴
Redneck Gamer
Redneck Gamer 4 kun oldin
how this not got more views maaaaaaine!
DGR 17
DGR 17 5 kun oldin
FREE CHUCK!
Daniel Marte
Daniel Marte 5 kun oldin
2k19 no more talking crime on the phone. Turn that shyt off have respecg
Daniel Marte
Daniel Marte 5 kun oldin
There is almost no code in street so how the fuck you gonna snitch theres no rules but that so how can you snitch. I dont compute
wakeupworld#109 wakeupworld#109
Call scooter make sure he handle that niggas SMH
Andrea A.G
Andrea A.G 6 kun oldin
This video live future 🥶
Talon Young
Talon Young 7 kun oldin
He could make a helluva tv series or something....i wanted to see more
jeremy c
jeremy c 7 kun oldin
Come on future you know you're not bout that shit bro
Ace Andy
Ace Andy 9 kun oldin
best rapper
Paul DaProphet
Paul DaProphet 10 kun oldin
Why that big dude look like fat blue face???
Op Gaming
Op Gaming 10 kun oldin
We all going to ignore the fact that Tupac was back for this vid
Stupid Monkey
Stupid Monkey 10 kun oldin
Lol fuck this transvestite loving fag. Only time feds show is when this nigha got something too say.
Fire Marshal
Fire Marshal 11 kun oldin
If you still listening to this in 2019 hit the like button.
makail100
makail100 11 kun oldin
the DA kinda bad tho
T David
T David 11 kun oldin
Future one of the last real rappers mane.
Ciggarealo Jones
Ciggarealo Jones 11 kun oldin
So... Homes really tried to say a West side nigga snitchin???
Phillip Ramos
Phillip Ramos 11 kun oldin
Yall sell meds fedz let ppl grow bud good deal yep we need something make money off and all the ppl fit catagory has there job type for yall so yes im hurk too yes ill be hood doc for yall usa yes id like make measure all yes
Phillip Ramos
Phillip Ramos 11 kun oldin
All ppl with guns need evaluations all of them grandfathered ones to if not we find n take all wht cant comply n trusted in gods plan regulation of population control
Douglas Dorman
Douglas Dorman 11 kun oldin
Thank you Family I love you too, peace and love, Doug:)
Phillip Ramos
Phillip Ramos 11 kun oldin
N if turned in mp yep hired job so means can turn gun in and out cams on all guns tho from now on too yep
Blogmylifekns Blogmylifekns
🤙🏽
Venomous moose
Venomous moose 12 kun oldin
I don't play with my kids snitching on each other. Never 🐁 rat!!!
Valentino Mitchell
Valentino Mitchell 12 kun oldin
♥️♥️♥️♥️♥️♥️😁😁😁👌
Valentino Mitchell
Valentino Mitchell 12 kun oldin
Trap game real shit👌
Valentino Mitchell
Valentino Mitchell 12 kun oldin
Future and 2chain be on some real shit. And tip too. 👌
Kizzy Jackson
Kizzy Jackson 12 kun oldin
This song tha truth......real talk .....
YOUNG ARSON
YOUNG ARSON 13 kun oldin
🔥🔥🔥🔥
Eastside curly Head
Eastside curly Head 13 kun oldin
Dat bitch a 🎥4real💯
Dsaint Music
Dsaint Music 14 kun oldin
Bro said naa fuck that put 100 😈💪
sheena morgan
sheena morgan 15 kun oldin
I like this I was all into it like dam I wasn't expecting dude to get poisoned I thought when they knocked on the door they was gonna come in blastin🔫🔫 hot shit doe
Pimpjuice Pimpjuice
Pimpjuice Pimpjuice 16 kun oldin
Lotta jewels in this bihh,this how the feds flip yo ass
Sierra B
Sierra B 16 kun oldin
Aye Annapolis.. I tried to tell y'all cool out now look... FEDS DID A SWEEP
kaz287
kaz287 17 kun oldin
The way the song ends is haunting
Jason Janis-Cardenas
Am I under arrest,am I free to go debate detained Oj
raw raw
raw raw 19 kun oldin
Kirkwood stand up
Roxy LA
Roxy LA 19 kun oldin
Eyes still in witness boo.
Marcus Roberts
Marcus Roberts 21 kun oldin
Brah this song bring back them old memories
Abas Ali
Abas Ali 21 kun oldin
Future 2018
Ayanna Hardy
Ayanna Hardy 22 kun oldin
Lol yall making a transaction broad daylight cuz. OF COURSE the Feds gone do a sweep. Shit bumpn tho
Tisha Steen
Tisha Steen 22 kun oldin
shamar Willie Max bigavelli silver surfer long way future Nipsey hustle beamon murdaton Berkeley terrace holy Free band gang North Atlanta GA West field Clark Union county rebirth of freaky ty watt's Mafia Peter roll grapestreet Crip Sox sswvgc Taliban season roc Nation Free slash and chunk black and baby flags stick together like peanut butter and jelly Sox murdaton boy's p town silky way city owwww we up next Lennox ave 6 and 7 8 Ave North Carolina Raleigh NC and SC and North Atlanta GA
Jason Janis-Cardenas
I'm I under arrret am I free too go? Am I detained or then arrested,5th ,o.j. then
sills
sills 22 kun oldin
go check out soundcloud.com/jesse-sills/on-a-mission-freestyle
Dennisa Mustafoska
Dennisa Mustafoska 23 kun oldin
Wait so he died at the end?
thisshit4us fatboii
thisshit4us fatboii 23 kun oldin
Once a snitch always a snitch all rats must die🐁🔫
Guess Who
Guess Who 23 kun oldin
I can relate deep shit in the dope game if you really made it. An the feds wanna take you down
Ones Ones
Ones Ones 25 kun oldin
Wow, this shit INTENSE!
abdul hussain
abdul hussain 27 kun oldin
Man that fucked up I though the good guys win at the end of the movie lol
Dionysus Smith
Dionysus Smith 28 kun oldin
Song made me cry , living the way I do trying to provide for my son while on the run , all I can do is pray I’m only 18 . Not too many people can relate to these songs unless your really living the life . If you fighting the law for your life keep your head up .
Amy Stackhouse
Amy Stackhouse 28 kun oldin
10 min is alot
Sam Smitty
Sam Smitty 28 kun oldin
bitch can i hear the fuckin song foh w this BOLDSHITTTT
Southwestnitty
Southwestnitty 29 kun oldin
Shit still epic. Fucking movie
Cherika Knotts
Cherika Knotts 29 kun oldin
Ya betta wake the fuck up like frfr💪💪💪💪Tell it like it is FUTURE💪💪💪
Mohammed Sheref
This shit is suppose to be best music video in like 10 years
Robert Davis
Robert Davis Oy oldin
Long live astronaut kid
Abdullah A
Abdullah A Oy oldin
is that the same nigga from 1800 smash the homie
guuleed muusa
guuleed muusa Oy oldin
Who is here December 2018
MrWest434
MrWest434 Oy oldin
STITCHES GET STITCHES AND WITNESSES GET POISON.
David M Jones
David M Jones Oy oldin
Freebandz and MME dj42 copy write since 1976 as usual. Promotional use only....Peace
zrtemp
zrtemp Oy oldin
that kappa
MrWest434
MrWest434 Oy oldin
ROOM SERVICE?
Al Bates
Al Bates Oy oldin
THE REALEST PART OF THAT SONG WAS WHEN HE SAID REAL NIGGAS LINK UP.THOSE ARE NOT SOFT WORDS BROTHERS COINTELPRO NEVER STOPPED. ITS A WAR ON US BUT WE KILLING OFF OUR OWN SOLDIERS AND DISREPECTING OUR WOMEN AND VICE VERSA. IF WE DONT LINK UP TO MAKE A BLACK FIST WE WILL ALWAYS BE IN LOW SUBSERVIENT POSITION. EACH ONE TEACH ONE
lesley stigall
Snake nigga
lesley stigall
Gang gang they don't know
Patrick Martin
Look like a really nice neighborhood...😁😁😁
Omar Gray
Omar Gray Oy oldin
Future Predicted 69 and Ralo😭
KIngBurtonHD
KIngBurtonHD 3 kun oldin
Lmaoo Just Ralo. Ralo the only real street nigga who blew up from drugs and guns. Ralo a known heroine dealer. and that nigga was traveling with that shit lol
D WILSON
D WILSON Oy oldin
Dope game f’d up to many snitch out there soon they see you shining, then here come the snitching it’s easy math for real best to make your money legally less stress and you don’t have to worry about snitches!!!
LiL Rappo
LiL Rappo Oy oldin
Who peeped this a traffic reference?
YUNG UNO
YUNG UNO Oy oldin
6ixNine’s theme Song right now Lmfaooo
Paul Tiberius
Paul Tiberius Oy oldin
Do you see 69 in this video?? Cause I do
Laura Stones
Laura Stones Oy oldin
Its like a movie. Really sad to watch honestly.
trevor robichaud
Fuck da police !!!! Fuck em!!!!
SB squad
SB squad Oy oldin
This my fav song
Reefer sutherland850 850
🔥🔥🔥🔥
666mobhoe BLOODGANG
FUCK THE FEDS
Lung cancer
Lung cancer Oy oldin
This is legit 6ix9ine rn lmao he snitchiinnn
KIngBurtonHD
KIngBurtonHD 3 kun oldin
Nah, this is legit Ralo right now..becuase lets not forget all these Atlanta drug rappers...were and still are drug dealers behind the scenes. Future come from money, nigga was homeless until he started selling drugs with his cousin who also is big in the drug scene of Atlanta
Curtis Clayton
Did future for c 69 rap career &!!! Is death to come ?? R im trippin...
Annie
Annie Oy oldin
i would’ve starved them few days ❗️
Courtney Ellis
69 should have listen to this sing before he went in lol
Rob914
Rob914 Oy oldin
Everybody commenting FUTURE MADE A MOVIE he REMADE a movie nobody ever saw TRAFFIC? Classic film the cops the food poisoning the dialogue is almost word for word with scenes from the movie
Vitamin P
Vitamin P Oy oldin
Micheal b Jordan junior 😂😂😂😂😂
adam jaggarsal
this happening to 69 rn
derrick covington
derrick covington 24 kun oldin
Also they'll never take you threw the front on a fed casebut for a director that don't know this a great story
derrick covington
derrick covington 24 kun oldin
This the best video ever i almost cried going through this right now i hate snitches! Did ny time do yours
fiend.
fiend. Oy oldin
69 feelin tf out this song
Sk Mazeratii
Sk Mazeratii Oy oldin
69... FACE UP CHAMP
Bobbie Temple
Bobbie Temple Oy oldin
Perfect 6ix9ine reference
SAYwhatIwant
SAYwhatIwant Oy oldin
69 didn't take heed....
Ale Alcaide
Ale Alcaide Oy oldin
6ix9ine didn't learn from this ..
Sasuke
Sasuke Oy oldin
6ix9ine listening to this right now
Ryan Maguire
Ryan Maguire Oy oldin
This is literally what they tried to do wit 6ix
Ryan Maguire
Ryan Maguire Oy oldin
Thomas K not quite 😂 almost this man took the protection
Thomas K
Thomas K Oy oldin
Ryan Maguire they didn’t try my guy, they Did
Maybach Music
Maybach Music Oy oldin
Feds Did a Sweep
tugempress
tugempress Oy oldin
Keep posting shit lol
tugempress
tugempress Oy oldin
Happens everyday...
Keyingisi
Jumpman
3 yil oldin