Qorong'i

Marvel Studios' Captain Marvel - Official Trailer

Marvel Entertainment
Ko‘rishlar soni 13 488 044
95% 580 966 27 004

Higher. Further. Faster. Watch the trailer for Marvel Studios’ Captain Marvel, in theaters March 8, 2019.
► Subscribe to Marvel: bit.ly/WeO3YJ
More info on Marvel Studios' Captain Marvel: www.marvel.com/movies/captain-marvel
Follow Marvel on Twitter: ‪twitter.com/marvel
Like Marvel on FaceBook: ‪facebook.com/Marvel
For even more news, stay tuned to:
Tumblr: ‪marvelentertainment.tumblr.com/
Instagram: instagram.com/marvel
Google+: ‪plus.google.com/+marvel
Pinterest: ‪pinterest.com/marvelofficial

Hordiq

Joylandi

 

18-Sen, 2018

marvelcomicscaptain marvelmarvel studiosmcubrie larsonsamuel l. jacksonclark greggjude lawsuper hero

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 91 751
Cassian Andor
Cassian Andor 27 daqiqa oldin
So. . .based off the comments, people are complaining that the trailer is too generic and doesn't show enough. . .But when a trailer does show too much, people complain *that the trailer is showing too much,* SMH you can't please anyone.
The Indiscriminate
The Indiscriminate 27 daqiqa oldin
A Thanos cameo would be sick
Joseph Ellis
Joseph Ellis 27 daqiqa oldin
Can we have a good female role in a superhero film? We'll see
a. j
a. j 27 daqiqa oldin
This is leading to infinity war right?
Maxwellp 664
Maxwellp 664 27 daqiqa oldin
Let’s buckle up everyone
feelwill1
feelwill1 27 daqiqa oldin
Looks amazing!!! 😂😂 nah looks like garbage
nur imam syafar
nur imam syafar 27 daqiqa oldin
1:40 Batman joins Marvel
Yoboy Crash
Yoboy Crash 27 daqiqa oldin
#1 on trending Great job
¡Blusny!
¡Blusny! 27 daqiqa oldin
will destroy thanos xddd
Eko Flo
Eko Flo 27 daqiqa oldin
This is gana be a blockbuster.
WendyTravelsNow
WendyTravelsNow 27 daqiqa oldin
Digitally de-aged young Fury is what I’m excited about haha! Can’t wait to see Samuel L Jackson young 😂😂
Enrique Tadeo
Enrique Tadeo 27 daqiqa oldin
Hay un poco de película en su comercial
Mohammed Al-Khafaji
Mohammed Al-Khafaji 27 daqiqa oldin
It felt like a DC universe trailer rather than a marvel movie trailer...
Dubspez
Dubspez 27 daqiqa oldin
When you realize there’s one actor who is in both Shazam and Captain Marvel.
Christina Joseph
Christina Joseph 27 daqiqa oldin
Damn I didn't know thanos got blockbusters in the snap too
Fariz Varandika
Fariz Varandika 27 daqiqa oldin
Is it the new SHAZAM trailer?
Captain Chaos
Captain Chaos 27 daqiqa oldin
this looks terrible
Channel 14
Channel 14 27 daqiqa oldin
Soooooooo she just kinda been hanging out on earth while all this shit been goin in the MCU
Aditya Fathan Farizy
Aditya Fathan Farizy 27 daqiqa oldin
Bitcchhhh im cumminnn
andie peng
andie peng 27 daqiqa oldin
ha ha that looks like a female version of the green lantern
Bryant Smith
Bryant Smith 27 daqiqa oldin
Trailer is trash.
Classic Jedi
Classic Jedi 27 daqiqa oldin
I swear the only part I’m looking forward to is blockbuster returning... and coulson
BatterySonic
BatterySonic 27 daqiqa oldin
Kinda looks like a DC trailer
Bryan Ubaldo Arguedas
Bryan Ubaldo Arguedas 27 daqiqa oldin
Ya valiste madres thanos
Amanda Chapman
Amanda Chapman 27 daqiqa oldin
Like if you are either: On the toilet. In bed. Getting goosebumps and hyPED.
William Forest-Hill
William Forest-Hill 28 daqiqa oldin
I clicked like before it loaded
B T S M E A L
B T S M E A L 28 daqiqa oldin
She's stronger than thor in the mcu. Kevin fiege confirmed it :)
Nathan Zimmerman
Nathan Zimmerman 28 daqiqa oldin
Coulson rocking the Luke Perry look.
AJYT Abbott
AJYT Abbott 28 daqiqa oldin
Is it March 2019 Yet? 😂
Lqla
Lqla 28 daqiqa oldin
1:29 best part
Sigmund Holt
Sigmund Holt 28 daqiqa oldin
Yawn
Stefan West
Stefan West 28 daqiqa oldin
If it's anything close to Wonder Women I am there
Memes Are for Normies
Memes Are for Normies 28 daqiqa oldin
I can’t wait for when a “white male” reviews the movie and Brie Larson calls them a “racist, sexist bigot” lmfao
Grrd Fhm
Grrd Fhm 28 daqiqa oldin
I want to see Young Nick Fury eating burgers and interrogating a person Oh wait.
viswarupam 2
viswarupam 2 28 daqiqa oldin
Is that Nick fury........?😂😂 Wow I think it's a old story of Nick fury..........
Baller for life
Baller for life 28 daqiqa oldin
Blockbuster>Redbox
Vivekananda Pingali
Vivekananda Pingali 28 daqiqa oldin
Finally a trailer that doesn't substitute for the movie.
ITS FIDDLE
ITS FIDDLE 28 daqiqa oldin
This is fun isnt it. Everyone turning into a little shit over 1 trailer.
Dongjun Brian Lee
Dongjun Brian Lee 28 daqiqa oldin
When you see Ronan in the trailer 😏
Aizzen Fox
Aizzen Fox 28 daqiqa oldin
Whoooooooow
RENAN FRANCO
RENAN FRANCO 28 daqiqa oldin
c é loko! q top! não vejo a hora!!!!
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo 28 daqiqa oldin
How to show Movie is in past, just show blockbuster store.
Alaunt2009
Alaunt2009 28 daqiqa oldin
Blockbuster 🤣
Rexyous
Rexyous 28 daqiqa oldin
I used this website to get a free fortnite acc also can yall use the link so i can give one to my little rother even if you dont play fortnite?
Jo shane
Jo shane 28 daqiqa oldin
I only heard of captain marvel after infinity war and already can't wait to watch it also is she gonna be marvel's version of Superman?
fake.blond_original
fake.blond_original 29 daqiqa oldin
I actually have chills
J Reing
J Reing 29 daqiqa oldin
Yusssss
Roger the Space Marine
Roger the Space Marine 29 daqiqa oldin
Yikes, Mr. Stark this doesn't look so good
Bobby Dceu rises
Bobby Dceu rises 29 daqiqa oldin
The Internet Remains Intact
Paradigm Studios
Paradigm Studios 29 daqiqa oldin
:HYPERS:
Ibrohim Yusufov
Ibrohim Yusufov 29 daqiqa oldin
Her A Hero i got that at the end
Silk Webber18
Silk Webber18 29 daqiqa oldin
0:04 is this how blockbuster got out of business?
Bill Klacks
Bill Klacks 29 daqiqa oldin
1:49 to 1:56 they went a little overboard with the ear rape.
Aizzen Fox
Aizzen Fox 29 daqiqa oldin
Iron man - captain América - guardians of the galaxy == CAPTAIN MARVEL
Kairi Ali
Kairi Ali 29 daqiqa oldin
Are kree plural called Koreans or Kreean, I'm confused.
Rollin mia
Rollin mia 29 daqiqa oldin
Boooooo
EibonTech
EibonTech 29 daqiqa oldin
Hmmmm. First impression; not impressed. Hope I'm wrong though. Brie just doesn't fit the character for me personally but we'll have to wait and see.
Jesse Lopez
Jesse Lopez 29 daqiqa oldin
This kinda makes me think Green Lantern
Sean Ego-Aguirre
Sean Ego-Aguirre 29 daqiqa oldin
This shit is fire but why she had to mack granny like that ?💀😭
SAB Health & Fitness
SAB Health & Fitness 29 daqiqa oldin
Waiting .....
Frencis
Frencis 29 daqiqa oldin
treding wtf is going on dude
DiamondPixleGamer /TheDPG
I AM PUMPED
Lqla
Lqla 29 daqiqa oldin
*Sees an old woman get punched in the face* "Wait what...?" *Watches it again confused* What...? *Watches again for entertainment...Laughs...Feels bad for laughing*.
Lachy Roberts
Lachy Roberts 29 daqiqa oldin
(Sigh) Damn you Marvel, looks like I'm there opening night.
Carmine Leonardi
Carmine Leonardi 29 daqiqa oldin
Everybody chill it's under 2 minutes of a 2hr movie and your judging it already when has marvel done us wrong I mean there worse movie will crush DC best one so relax it will be good....
samuel reyes
samuel reyes 30 daqiqa oldin
This is epic style
David Garza
David Garza 30 daqiqa oldin
O...M....G
Coldplaysgames
Coldplaysgames 30 daqiqa oldin
Upgraded version of captain America (powers)
Hulahoopsanddroptops
Hulahoopsanddroptops 30 daqiqa oldin
Thanos who?
Aizzen Fox
Aizzen Fox 30 daqiqa oldin
Amazing ❤❤❤❤❤❤❤
Memes Are Life
Memes Are Life 30 daqiqa oldin
Seriously? We bring in a black hero, then a female hero? Smh, society today is bonkers. Stick to white and male protagonists.
Oyun Birikim
Oyun Birikim 30 daqiqa oldin
most not needed hero
Dead Children Playing
Dead Children Playing 30 daqiqa oldin
why is marvel popular
Shai Abubakar
Shai Abubakar 30 daqiqa oldin
This is awesome but I kind of feel bad that Captain Marvel got to be the first Marvel woman to have a lead movie than Black Widow. I mean, there are tons of story about her like how she grew up, how did she and Hawk Eye work together before, how he trained the Winter Soldier, her past romance and how she end up working for Tony and a lot more. But yeah, Marvel said there will be a Black Widow movie but yeah, enough said.
MannYSJ
MannYSJ 30 daqiqa oldin
0:54 aw man I shot marvin in the face
The Era
The Era 30 daqiqa oldin
*yawn*
I Fight BEARS
I Fight BEARS 30 daqiqa oldin
0:05 Rip
Panda Lord
Panda Lord 30 daqiqa oldin
OH MY GOD NICK FURY, *HE HAD HAIR?!!*
GiantTree Productions
GiantTree Productions 30 daqiqa oldin
This is so cool Alexa play black sheep by The Clash at Demonhead
FrostyCharger
FrostyCharger 30 daqiqa oldin
"discover what's makes a hero" *punches an elderly women*
dseer13
dseer13 30 daqiqa oldin
lol they just cant get samuel jackson to look younger
Niccolò Baccega
Niccolò Baccega 31 daqiqa oldin
Well, I'm just covered with goosebumps
Another Millennial
Another Millennial 31 daqiqa oldin
These movies are like visual-porn these days - Great graphics, but if you watched it without any audo related to the story, it wouldn't detract from the experience.
Prasenjeet Anand
Prasenjeet Anand 31 daqiqa oldin
Bad
Alfred F. Jones
Alfred F. Jones 31 daqiqa oldin
So The MCU gives Miss Marvel gets a movie AND Ant Man two movies before they give Ghost Rider a movie? Wow.....Garbage.
Jim Martinez
Jim Martinez 31 daqiqa oldin
Will NOT being watching, I really hate this pc crap.
Joshua Ellis
Joshua Ellis 31 daqiqa oldin
1:34 is that Agent Coulson? Can't really tell
John Hartmann
John Hartmann 31 daqiqa oldin
punched an old lady in the face. nice
Xavier Jackson
Xavier Jackson 31 daqiqa oldin
BLOCKBUSTER!!! THAT TOOK ME OUT😂😂😂😂😂
Amir Jordakani
Amir Jordakani 31 daqiqa oldin
1:40 is that batgirl ?
Waddles The pig
Waddles The pig 31 daqiqa oldin
We can all agree that the Avengers would kick her butt
Study Allen
Study Allen 31 daqiqa oldin
Anybody else look at nick fury’s eye and say “I hope he’s not too attached to that eye”? I know I did.
Incorporated Inc
Incorporated Inc 31 daqiqa oldin
Is that master chief
Nuke 4 Fun
Nuke 4 Fun 31 daqiqa oldin
Like a turd in the wind Oops Wrong movie kid!
Ray Lenny
Ray Lenny 31 daqiqa oldin
'a hero' starting with 'her' emerging i see what you did there
Shadow Mystery2526
Shadow Mystery2526 31 daqiqa oldin
Trailer Looks So Underwelming, Looks Like a Fanmade Trailer!
Atif Khan
Atif Khan 31 daqiqa oldin
This is what happens when you snap out half of the VFX artist
Blake Ferrell
Blake Ferrell 31 daqiqa oldin
I think this is actually supposed to be called Supergirl?
Ghost
Ghost 31 daqiqa oldin
Snorefest.
Moises Rei
Moises Rei 31 daqiqa oldin
1:29
Keyingisi