Qorong'i
No video :(

Phora - Love is Hell ft. Trippie Redd [Official Music Video]

Phora
Obuna
Ko‘rishlar soni 1 361 141
93% 50 595 3 418

Phora - Love is Hell ft. Trippie Redd [Official Music Video]
Listen now: Phora.lnk.to/LoveIsHell
Tickets to the Love Is Hell Tour are available now : www.loveishelltour.com
Connect with Phora
Twitter: twitter.com/phoraone
Facebook: facebook.com/phoraone
Instagram: instagram.com/phora/
Spotify: open.spotify.com/artist/5XDJlfdfbGNJrOJJNxTcdq?si=XHRLtVjRQLK2ZMO_Dm3uVw
Directed by George Orozco & 6th Element

Musiqa

Joylandi

 

9-Sen, 2018

PhoraYours TrulyUndergroundHip hopLove Is Hell SongTrippie ReddTrippie RedTripie RedRaptrippy redlove is hellphora love is hellphora new music

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 4 768
tony TOM
tony TOM 46 daqiqa oldin
5毛钱特效吗,歌很好听😁
Name Here
Name Here Soat oldin
This is just bootleg drake. He's trying so hard to sound like him. Some gay shit
Nallely Reyes
Nallely Reyes Soat oldin
yeah I miss the old phora but I'm soo proud of how far he has came 💕
Mr UTubeCover Fan
Mr UTubeCover Fan 2 soat oldin
Trippie had a great delivery on that. Pho sounds a bit like Drake
random games
random games 2 soat oldin
Love is hell
a Mendoza
a Mendoza 2 soat oldin
yall don't understand sometimes you have to secure the bag
Alejandro Rosa
Alejandro Rosa 3 soat oldin
Everyone saying phora sold out but truth is he evolving like a Pokemon 😂💯🔥
Luis Garcia
Luis Garcia 3 soat oldin
Not taking anything away from Phora but he needs to be more versatile with his music. Example: Yung Pinch has turnt shit and lovey dovy shit. Phora only has lovey dovy shit. He needs to make turnt shit too man!
Jorge Salazar
Jorge Salazar 3 soat oldin
It's lit🔥
A B
A B 4 soat oldin
Visuals on point 🌄🌌
Joseph Clements
Joseph Clements 4 soat oldin
Only 1.3M views ?????
Yung Dan
Yung Dan 4 soat oldin
phora somehow took an L
George S.11
George S.11 5 soat oldin
No weird shit, Trippie wearing a Charles Manson shirt..my respect has grown for him lmao🤷‍♂️
mcemcer
mcemcer 5 soat oldin
YT x 1400
Squidbits mk
Squidbits mk 5 soat oldin
Bro this song is hard 🔥🔥🔥🔥🔥🤘lel
Simon West
Simon West 6 soat oldin
Now everyone about to know about phora
luis santiago
luis santiago 7 soat oldin
This shit fucking trashh BASURAAAAAA
Jelin Lopez
Jelin Lopez 7 soat oldin
Two of my favorites! ❤
ZILLA LIFESTYLEZ
ZILLA LIFESTYLEZ 7 soat oldin
Been here since My story bro I feel you pain in dis drama ass world hopefully u ain't tha next soul to b taken this year😔
Do Like You Would Be Done By
If love is hell..you have never known love...cuz love doesn't know hell....only fear
Andy Acevedo
Andy Acevedo 8 soat oldin
This shit trash
3 33
3 33 9 soat oldin
this video is beautiful , love it
RevOneFourteen RevOneFifteen
TRIPPIE IS A DEMON AND HE BITING OFF OF XXXTENCION
Dav3y Nakey
Dav3y Nakey 9 soat oldin
Lol
Lilwalt
Lilwalt 11 soat oldin
Erbody in the comments fake woke😂
Erika Gonzalez
Erika Gonzalez 11 soat oldin
“Love is hell, but I’d rather fight demons with you than live amongst the angels without you...” 😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥💯💯💯💯💯❤️❤️❤️❤️🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻 Phora ❤️❤️❤️❤️🤟🏻🤟🏻❤️🤟🏻🤟🏻🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤❤️❤️🔥🔥🔥💯💯💯
aay its ray
aay its ray 11 soat oldin
I really felt trippies part , you just gotta let it sink in and vibe to it . I got goosebumps and felt numb after hearing it the first time 😭🤟🏾❤️
Ray Castro
Ray Castro 12 soat oldin
I only came for phora I wish he still made music like his old stuff but ppl and their perspectives change ;but trippie red is ass he could have done something with j cole instead
x43_Frost
x43_Frost 13 soat oldin
The true phora fans are all here before it blows up
Aina
Aina 13 soat oldin
,,
MC StudiosTM
MC StudiosTM 14 soat oldin
so this y Trippie had his hair like that a while back
Christian Mosqueda
Christian Mosqueda 14 soat oldin
Who else skipped to trippie??
Kayla Fuller
Kayla Fuller 17 soat oldin
❤🔥Trippe Redd🔥❤
Demontey Lewis
Demontey Lewis 19 soat oldin
Skipped straight to Trippie other dude trash
Blx
Blx 20 soat oldin
Wouldnt be good without trippe on it dont @ me
Julieta Tuesta Pingo
Julieta Tuesta Pingo 22 soat oldin
trippie redd Perú p
Julieta Tuesta Pingo
Julieta Tuesta Pingo 22 soat oldin
mas na p trippie redd
Julieta Tuesta Pingo
Julieta Tuesta Pingo 22 soat oldin
mas na p trippie redd
Julieta Tuesta Pingo
Julieta Tuesta Pingo 22 soat oldin
trippie redd nice p
Junior Rodriguez
Junior Rodriguez 22 soat oldin
Notice ot on any social media nor promoted this fuckery he got paid and story told ..lol good job trippie
Junior Rodriguez
Junior Rodriguez 22 soat oldin
Notice trippie aint got this on his UZvid page lol man
Junior Rodriguez
Junior Rodriguez 22 soat oldin
Lol this is just funny wtf lol
33TRILL
33TRILL 23 soat oldin
Beautiful
Chris Volp
Chris Volp 23 soat oldin
Sorry it’s trash from all angles
Vanessa Acosta
Vanessa Acosta Kun oldin
WTF...YESSSS
THIS IS RVRE
THIS IS RVRE Kun oldin
CHECK OUT MY BEATS ON MY PAGE 🔥🔥
Mic-Nasty
Mic-Nasty Kun oldin
Nitro Fuego on Aqua Glacierz 🔥🔥🔥💦Proud of u fam
NugGang Giraffe
NugGang Giraffe Kun oldin
@imdontai
NugGang Giraffe
NugGang Giraffe Kun oldin
Should be a banger
NugGang Giraffe
NugGang Giraffe Kun oldin
Underrated
Shea Vance
Shea Vance Kun oldin
A lot of negitive comments but yall missing the whole point of this song love hurts bad and feels like hell when done wrong break ups etc im a conspiracy theorist so
Paulo Sousa
Paulo Sousa Kun oldin
I like the edits 👏🏽👌🏽🤟🏽❤️
David Symonds
David Symonds Kun oldin
I only like trippies part
David Symonds
David Symonds Kun oldin
Im just waiting for loyalty before royalty to drop
BeDel Marketing
BeDel Marketing Kun oldin
This Shit is horrible
young Gucci
young Gucci Kun oldin
the video is "fire" get it😂
Ruben Trevino
Ruben Trevino Kun oldin
Where did trippie redd get that shirt ?
Jaden Jackson.
Jaden Jackson. Kun oldin
Trippie red .1400
David Deherrera
David Deherrera Kun oldin
🔥🔥
llehnievili
llehnievili Kun oldin
Trippie😍❤️🔥
Kayla Fuller
Kayla Fuller Kun oldin
TRUE THO LOVE IS HELL!!!💔😭💔
Louie Trap
Louie Trap Kun oldin
Phora is a sell out. But he had to
True Beats
True Beats Kun oldin
Everyone’s quick to say this is on evil shit like an artist ain’t free to have some sort of artistic expression. We all have demons and the world isn’t always pretty. This shit is therapeutic for my lows... Dope video btw I fucks with it 🤟🔥
FTW boiii
FTW boiii Kun oldin
lmao he said had no time yesterday but today i got time XD
Bisøu
Bisøu Kun oldin
Phora is trash
1
1 Kun oldin
I’m going back to recovery after this trash ......
Isaiah Martinez
Isaiah Martinez Kun oldin
Old phora was better. Trippie just sucks
Dre 856
Dre 856 Kun oldin
Ima keep it real with you chief, this song was straight flaming hot basura. I LOVE Phora and his music but this.....nah son this is surely not you. Forget the demonic Innuendos cause I personally aint rocking with it even though I see it fit the theme of the song, but the song 100% is WHACK no heart or thought for that matter put into this and feels like one of those annoying songs your bus driver plays in the morning before school everyday. Your capable of heart gripping gut wrenching soul soothing songs but this aint it. I understand about the industry and grinding so you gotta release this to keep the money flowing and getting into every device but please release some work again.
Family First
Family First Kun oldin
Wit me baby is where you reside
CheckOutBTSgroup
THIS MANS MIND!
Maria Sanchez
Maria Sanchez Kun oldin
Fell in love while being fadded to this
MX_RidaZ69
MX_RidaZ69 Kun oldin
Trippie makes this
Jacob Taylor
Jacob Taylor Kun oldin
This song sucks cock.
Ayde Quintanilla
BRO!!!! THIS TRACK 🔥🔥🔥 Trippie never disappoints!
Isaac Davis
Isaac Davis Kun oldin
Stop saying this is demonic. They say “love is hell” which means nothing about the person themselve
Steve Ray Killabru
Almost every f****** trippie Redd song he does the same crying s*** with that voice synthesizer 6-9 man is blowing s*** out of the water I don't like that dude either but I'll say this numbers don't f****** lie Hispanic album right now is number 5 in the world he's getting a million dollars a show now f****** crazy
Michael Saguanpong
:31 looks like dree from the dirty d! Anyone know? Lmao team no hesi!
Aniq Zikry
Aniq Zikry Kun oldin
All these rappers sound the same
Gabriel Alzaga
Gabriel Alzaga Kun oldin
Aww he did the xxxtentacion sign 2:51
Kay Liverpool
Kay Liverpool Kun oldin
Go listen to my song badbabyo shooting star
Matthew Olick
Matthew Olick Kun oldin
Wow the exeuction on this video is A+
Jesus Suarez
Jesus Suarez Kun oldin
This reminds me so much of my ex angelina garcia😢 if your out there and you ever here this song hope one day you see this comment 😘 love ya girl-hernan suarez
D S
D S Kun oldin
Phora verse flow was good but literally everything else wasnt good. One time listen.
Ana Jazmin
Ana Jazmin 2 kun oldin
He took the yourstruly off his UZvid name
Susan Marino
Susan Marino 2 kun oldin
🔥
Juan Carlos Becerra
I think 2:28 through 3:14 are the best parts
Sandra B
Sandra B 2 kun oldin
ROYAL THE KING
ROYAL THE KING 2 kun oldin
ROYAL THE KING
U- LYRICS
U- LYRICS 2 kun oldin
Listen with lyrics and subtitles on my channel 🔥 🙏 // Escuchenla con subtitulos y lyrics en mi canal 🔥 🙏 uzvid.com/video/video-tCzeSbaINdk.html
Cindy Mell
Cindy Mell 2 kun oldin
Demons
Ayy.ItzRuben
Ayy.ItzRuben 2 kun oldin
All of you idiots need to listen to the lyrics correctly before you start saying he "sOld hIs sOUl" & all that demon crap. Hes signed w the WB so now he has to listen & do (sometimes) whatever they tell him, just like some of your favorite rappers w their record label smh.
reggie brent
reggie brent 2 kun oldin
Trippie’s part- 2:36
Marcos Antonio
Marcos Antonio 2 kun oldin
Angvish
Marcos Antonio
Marcos Antonio 2 kun oldin
Bebe te tenía ❤️
Marc Porter
Marc Porter 2 kun oldin
Vibes iknew
James Winfrey
James Winfrey 2 kun oldin
Omg phora
Q H R i S
Q H R i S 2 kun oldin
came for trippie stayed for phora this is so fuckin fye
Sandeep Singh
Sandeep Singh 2 kun oldin
Fucking awesmmm. Trippie is lit
stalinisin
stalinisin 2 kun oldin
pull up your pants.
Keyingisi
Faithful
Yil oldin