Qorong'i

Snow Tha Product - Say Bitch (Official Music Video)

SNOWTHAPRODUCT
Ko‘rishlar soni 2 393 087
95% 103 566 4 871

Download/Stream "Say Bitch": snow.fanlink.to/saybitch
Tickets to my upcoming "GOIN OFF" TOUR: www.snowthaproduct.com/
A VERY SPECIAL THANKS to all the women that were in this video!! No questions asked just straight support and love.. THANK YOU to Blimes Brixton, Gifted Gab, Reverie, CeCe Valencia, Gavlyn, JuJu, and all the girls we picked up around LA.. YOU GUYS SHOWED ME GIRLS DO SUPPORT GIRLS! LETS DO IT AGAIN!! 🙏😬
Prod. by: DJ Pumba
#SnowThaProduct #MusicVideo #NewMusic

Musiqa

Joylandi

 

10-Apr, 2019

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 6 946
SNOWTHAPRODUCT
SNOWTHAPRODUCT 12 kun oldin
MORE MUSIC HERE -> uzvid.com/video/video-jCK44VKzeS4.html The "GOIN OFF" Tour starts May 1st get tickets here -> www.snowthaproduct.com/
sean lavis
sean lavis 2 kun oldin
Dope song 🔥
Isabella Wood
Isabella Wood 3 kun oldin
Come to reno again!!!!!!!
Twisted Frannie
Twisted Frannie 3 kun oldin
Thanks for the birthday gift ❤❤❤❤
Vida Delgado
Vida Delgado 3 kun oldin
I am so happy we, DID IT! & plus sum😘
Roza Martinez
Roza Martinez 3 kun oldin
Was that racheal
yenixia gutierrez
yenixia gutierrez Daqiqa oldin
Finally I've bine looking for this video and she didn't even have it yet lol... 🔥
Savannah Davis
Savannah Davis 47 daqiqa oldin
Love this song ❤❤🔥
Dash Day
Dash Day 47 daqiqa oldin
Mother. Fucking. BARS. 😣💣💥
TONY CASH
TONY CASH Soat oldin
Snow real shit
On Dek
On Dek Soat oldin
BARS !!!
Alec Cope
Alec Cope 2 soat oldin
Baddest female rapper 😳
Eli Herrera
Eli Herrera 2 soat oldin
1:36-1:40 Victoria June
Born To Dictate
Born To Dictate 2 soat oldin
Went the fuck off!!!
Charmaine Jaramillo
Charmaine Jaramillo 2 soat oldin
❤❤❤ Love you !
Jose Cantu
Jose Cantu 2 soat oldin
I ❤️ UR music mija
Annalycia Matthews
Annalycia Matthews 3 soat oldin
Love this so muuuuuch!
Bunnyy Duhh
Bunnyy Duhh 3 soat oldin
Well damn! Didnt expect this. 😍 Her lyric skills slapped the shit out me. Fire asf.
LilBaby
LilBaby 4 soat oldin
Aye she went in
Anna Anna
Anna Anna 5 soat oldin
😍😍
Eshton Weldin
Eshton Weldin 5 soat oldin
Can This Chicka Rap? Si. Yahhh! What is this now? People talkin shit. GOOD Damn Track Latina Sister! She is no pulga. This mujer has cajones. Good Luck Girl. It is obvious you worked hard to get here. We Need our Sisters Badly. All Of Them. Chicano Americano Pride I Am Old, Old, Old School. > WAR > Dont Let No One Get You Down GOD Bless You.
Flower Fresh Family
Flower Fresh Family 5 soat oldin
1:00
Flower Fresh Family
Flower Fresh Family 5 soat oldin
💯
Michelle Campos
Michelle Campos 5 soat oldin
GONNA MAKE THIS SHORT! U KILLED IT!!! KEEP GOIN GRL!! IM 46 MEXICAN N PROUD!! ✊💋
thugtaruga thugtarugaoficial
Nice work 💯🎶🔝
Sky Elkins
Sky Elkins 6 soat oldin
THIS IS MY JAMMMMMM
Kaspier Craig
Kaspier Craig 6 soat oldin
Y’all seen reverie?
Miss Asiaamonae TV
Miss Asiaamonae TV 6 soat oldin
YESSSS SNOWWWW LET THEM HATING A*** FEMALES IN THE BACK WHO CANT HEAR 🗣🗣🗣🗣🗣🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Smokey Mcbongwater
Smokey Mcbongwater 6 soat oldin
Car full of hood rats 🐀
TheBackOf TheBus
TheBackOf TheBus 6 soat oldin
what does this mean?
freakingtv
freakingtv 7 soat oldin
Me: listens to song first time thrown back Me again: replays song with volume all the way up giggin
Ludachrisduh
Ludachrisduh 7 soat oldin
Juju and snow are the cutest ones in the truck. Like how Beyonce only let's little bootie girls dance on stage with her. Lol
Dota 2 ARES
Dota 2 ARES 7 soat oldin
Горячая телка ! ( RUSSIAN)
Vida Delgado
Vida Delgado 7 soat oldin
..........💙🔥🔥🔥🔥🔥💙........ 🔥🔥🔥🔥🔥 💯 🔥🔥🔥🔥🔥 🚽🔥💯🔥🚽
Hazel Eyez
Hazel Eyez 8 soat oldin
😄💯🖤💣
curninator
curninator 8 soat oldin
Omg juju!!!! ♥️
Liah Booker
Liah Booker 9 soat oldin
Finally some Recognition
Row Low
Row Low 10 soat oldin
i'm from the future
Paul Rodriguez
Paul Rodriguez 10 soat oldin
Snow this is dope AF! 🔥🔥🔥💯
Conaill
Conaill 13 soat oldin
Mexican? I thought she was American
Anthony_22
Anthony_22 9 soat oldin
She's Mexican-American
La
La 13 soat oldin
so good!
maria miramontes
maria miramontes 14 soat oldin
Snow you should make a song CL
Laci Shearburn
Laci Shearburn 15 soat oldin
I really wanna party with snow and juju!!! It’s not fair!!
malachi Pharr
malachi Pharr 16 soat oldin
This was the first time I heard a full good verse from a female rapper much less a song and it was f*cking fantastic!
alyssa parker
alyssa parker 16 soat oldin
Fuck yes girl empower each other !!!! 😘😘
John Pearson
John Pearson 16 soat oldin
Damnnnnnnn this goes hard asf💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
Jacqueline K
Jacqueline K 16 soat oldin
Say B**ch she's gorgeous....
highlandpark2007
highlandpark2007 16 soat oldin
0:37 Cece Valencia @iamcecevalencia from POWER 106 radio station 0:49 rapper Reverie @ReverieLove
mindyu013
mindyu013 16 soat oldin
Wordddd
Ninja Rea
Ninja Rea 17 soat oldin
Got Blimes & Reverie💪 I'd party with them Queens too 👑. Get it ladies!!!
Ebony Tucker
Ebony Tucker 17 soat oldin
NOT ONE CHOCOLATE GIRL!? But okay sure every walk of life...okayyyyy
Seymour Cunts
Seymour Cunts 13 soat oldin
Theres some milk chocolate in there
Royal Nigh
Royal Nigh 18 soat oldin
Maybe one day well get to Collab but damn Queen this ish fire🔥🔥🔥✨✨✨star status 4 sure God I Love your message...get it
Royal Nigh
Royal Nigh 18 soat oldin
I love this ish is hella fire🔥👑🌟👍
Royal Nigh
Royal Nigh 18 soat oldin
Nice lady luv keep on dat grind! daaamn 🔥🌟👍keepin it 100
Disco fan97
Disco fan97 18 soat oldin
How this is music is beyond me
Curious World
Curious World 18 soat oldin
Straight🔥!!!!
Wicked Vangogh
Wicked Vangogh 19 soat oldin
Love each other ladies in snow’s voice thoughhhhh hahahaha
Jeremy Ellwood
Jeremy Ellwood 20 soat oldin
Honestly, I have NO idea why this video showed up in my "Recommended". But I'm glad it did. You got anything on Google Play Music?
Jessy West
Jessy West 20 soat oldin
girl, YOUR AMAZING
David Owen
David Owen 20 soat oldin
My new jam!!!!! Thank you for existing
juan hoshkaboo
juan hoshkaboo 20 soat oldin
Girls night out! Fun times
Jorge Uchiha
Jorge Uchiha 20 soat oldin
You tell’em snow
Joegrizzly
Joegrizzly 21 soat oldin
Not for me but ima like it outta respect because shes 1000% better then any female rapper out in the game rn.
Brenden Raps side acc
Brenden Raps side acc 21 soat oldin
I thought I was subbed for 2 years or so now I think smoke too much sometimes😂🤣
No 0ne
No 0ne 21 soat oldin
Oh she's back! This track hella bay. Reminds me of Roach gigz -can I rap. Glad you are indie again. Wouldn't mind you on strange for sure though
Sky 117
Sky 117 22 soat oldin
OH SHIT SHE COMING TO EL PASO
Rabb Dogg
Rabb Dogg 22 soat oldin
Much love 🧡from FR!$CO 415 RabbDogg baby RabbDogg 🐇🐕aka Rabbit 🐰🇲🇽🇺🇸
Master Turkey
Master Turkey 23 soat oldin
feels very mac dre.
NJ LIFE-HACKER
NJ LIFE-HACKER Kun oldin
......not today.....ba da da.....not today.....
Katelyn Young
Katelyn Young Kun oldin
Girl im so glad u getting the recognition deserved been fuckin with u for a long time
Brandon Reynolds
Damn. DAMN! Damn as in she’s fine affff Someone tell me how to get someone as hot as that 😩
Ali Dalton
Ali Dalton Kun oldin
I see Snow pull up and ask me to party I’d probably faint 😂
S. M.
S. M. Kun oldin
One of your coldest works yet. ❤️
Stephan Reed
Stephan Reed Kun oldin
Snow about to end racism, fix gender inequality & throw the best summer party of all time - all without a label.
Alfredo Miranda
Alfredo Miranda Kun oldin
"SAY BIATCH"
Leather Hitman
Leather Hitman Kun oldin
Wifey material ♥️
Original OWL
Original OWL Kun oldin
Loved it. This is what I like to see.
Desiree Talmich
Desiree Talmich Kun oldin
❤💯
IAmBreado
IAmBreado Kun oldin
No deal and she gets millions of views!! She motivates me to push my music again!! Help me get to the next level! Subscribe for a subscribe
Godfrey
Godfrey Kun oldin
She got pun flow
megsgriffin
megsgriffin Kun oldin
Yaaaaaasssss
Jessika England
Jessika England Kun oldin
Love this song snow
Chihiro Love
Chihiro Love Kun oldin
Omg I though this is EnjoyPhoenix
Arley K
Arley K Kun oldin
Girl these lyrics are 🔥🔥🔥 and sooo damn true!! Killin the game chick! 👌🏼🙌🏼🔥🤘🏻❤
perp killa
perp killa Kun oldin
dang cold as ice today ;P
Manal Fas
Manal Fas Kun oldin
Subsribe me chine
M ro
M ro Kun oldin
LOVE IT 😍❤🧡💛💚💙
Avram Stefan
Avram Stefan Kun oldin
1:50 😏
Keely May
Keely May Kun oldin
Imma need a whole song of that last flow👌😩
Keely May
Keely May Kun oldin
Saying what a lot of us females be thinking 🤔💭😂
Audrey H
Audrey H Kun oldin
She is SOOOO much better than all the female rappers on the radio these days. So underrated and so talented. It helps that she's fine af too 😂😂😂
Dakota Porter
Dakota Porter Kun oldin
Wassup w. Itt damn, just want you to know that and realize that when. I was locked up I seen your lil scene in Down South or what have you .. where you bring a gun in the church I want you to kno I didn't approve I'm sad you didnt turn that scene down. I won't even speak on how Iesu feels about it so umm that's what got me gasssed up bro. It's not about scenes in money bro. It's bout whether that pretty face could maybe get therr.. but ily regardless . +++
Elaina Brouhard
Elaina Brouhard Kun oldin
Let’s get it to 3 milly before the “NOT TODAY” video comes out!!
tipsy ontea
tipsy ontea Kun oldin
This go! ⛽️⛽️⛽️🔥 🔥🔥
Jake Wright
Jake Wright Kun oldin
🤘🏻🤘🏻
Alien Trance Goddess
I need to bump this at my job site so the hating ass females can get some sense knocked into them.
Drew My Faith
Drew My Faith Kun oldin
Ha... Be careful.. Don't get fired
Joan Velazquez Performance Art
Juju looking sooo snatched
Kiani Goddest
Kiani Goddest Kun oldin
Love it you just made my day
Anja Zettl-Herbel
Go make feature with Honey Cocaine ,insane track !!!
Anthony_22
Anthony_22 Kun oldin
She already did
Vance Hamilton
Vance Hamilton 2 kun oldin
Snow is gorgeous
Randall Barnes
Randall Barnes 2 kun oldin
Best female rapper out there.
Avantt 007
Avantt 007 2 kun oldin
0:45 Blimey I see u
Dalila Contreras
Dalila Contreras 2 kun oldin
Do a Giveaway mamii. 😍😍
Ilshat Ilshat
Ilshat Ilshat 2 kun oldin
Niceeee yo
angel tanev
angel tanev 2 kun oldin
You need to write song with Eminem!
Keyingisi
FaceTune Battle ft. Nikita Dragun
21:39
Ko‘rishlar soni 5 789 397
eminem 8 mile 3 last battles (with subs)
05:30
Ko‘rishlar soni 23 000 000
Jessie Reyez & 6LACK - Imported
04:05
Ko‘rishlar soni 2 800 000
Mac Miller - Self Care
05:48
Ko‘rishlar soni 112 000 000
Hopsin - You Should've Known (feat. DAX)
04:09
Ko‘rishlar soni 11 000 000
G-Eazy - I Mean It (Official Music Video) ft. Remo
03:58
TWICE "FANCY" M/V
3:39
Ko‘rishlar soni 46 575 698