Qorong'i

Toni Braxton caught Birdman WITH Dwight Howard (YOU MUST SEE THIS)

Shawn Blazington TV
Ko‘rishlar soni 3 807 456
68% 25 925 12 121

THE REAL REASON Toni Braxton and Birdman broke up hasn't been revealed until now. Recently they took to Instagram to let the world know that its OVER but what they didn't tell you is why. They were trying to be like Beyonce and Jay- but it failed because Birdman had way to many secrets that Toni Braxton eventually found out. In this video you will also learn the truth about Cash Money's artist Jacquees and Quavo of the Migos.
Watch now before its too late

Hordiq

Joylandi

 

3-Yan, 2019

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 6 360
Latila Jones
Latila Jones 3 soat oldin
😂😂😂😂😂😂😂😥
Vershawn Copeland
Vershawn Copeland 18 soat oldin
😂😂😂..I'm dead..
Bert Wright
Bert Wright 18 soat oldin
Someone snatched his booty like the last free donut, 😆😆😆2 damn funny
nay nay & liah-boo Love
had a picture of lil jon as quavo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ayy fuckin yo. i know u got kick outta class everyday 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
conglomerate
conglomerate Kun oldin
Hey what years that Firebird man? I'm interested!
Big Dre
Big Dre 2 kun oldin
Man u got my MFN stomach hurting damn😂😂😂😂😋
justin june azucenas
the luuuuugz. oo shit haha
M K
M K 3 kun oldin
I just come here for a laugh!! 😂😂😂
l p
l p 3 kun oldin
Cash nasty. Damn!!!
Marcellus Sims
Marcellus Sims 3 kun oldin
If I'm not here Thursday,you best believe I'll be here on Friday lmao!!!, He really don't give a damn!
James Reliford
James Reliford 3 kun oldin
You running off at the mouth but where the proof I personally hate the fuck out of birdman snake ass but you sound stuipid
Schnitt Frei
Schnitt Frei 3 kun oldin
Fuck all stars morder this people
Nandi Mzobe
Nandi Mzobe 3 kun oldin
what is this??? LOL hahahahahaha why am i watching the entire video !!!!!!
chello starkling
chello starkling 3 kun oldin
💀💀💀💀
bobby a
bobby a 3 kun oldin
FOR REAL
Luis Ramirez
Luis Ramirez 4 kun oldin
U a fool don't nobody care bout ur feelings haha good video
Neil D
Neil D 4 kun oldin
Wat u on nigga?
jimmy67luv
jimmy67luv 4 kun oldin
This is one of his funniest videos to me. Got me dying over here.😂🤣😂
lwave da best
lwave da best 4 kun oldin
Toni tone tone looking Tony lmao
Uzi Movie
Uzi Movie 4 kun oldin
Instant subscribe!
alison lee
alison lee 4 kun oldin
Man stop
boos ter
boos ter 4 kun oldin
Funny as hell LMAO
Jerry Kinion
Jerry Kinion 5 kun oldin
She’s a special kind of stupid for fucking with the nigga in first place. With all of the rumors that have been floating, around about him for the last 10 years.
One Love
One Love 5 kun oldin
LMMFHO
Deception63
Deception63 5 kun oldin
I sure as hell did not subscribe...
Sandra Cotton
Sandra Cotton 4 kun oldin
Deception63 u
Red Clay
Red Clay 5 kun oldin
"Old whoopie cushion pussy"😂😂😂 "You know you want to, so you might as well subscribe" That's one of the best jingles on UZvid.😂😂😂
LaToya Ray
LaToya Ray 5 kun oldin
I don't spill tea, I spill Hennessy 😁😁
smokeyvelvet42
smokeyvelvet42 5 kun oldin
Tony Braxton is looking more like Birdman ? oh Lawd, now I done heard everything, she's going to have to go back to drinking Kool-aid & tootsie rolls
TYSON SHABA
TYSON SHABA 5 kun oldin
u taking more crack than henessy battymun
Paw'et Fashions
Paw'et Fashions 5 kun oldin
He said her broke ass lmao
Beauty with Boo-E
Beauty with Boo-E 5 kun oldin
The song at the end! ☠☠☠☠
Joshua Roberts-Smith
Gross don't listen to their music... Nasty people...
rcrp7
rcrp7 6 kun oldin
Snatched the booty like the last free donut!🤣🤣🤣
It'z Alissis
It'z Alissis 6 kun oldin
Thought this was tea , til he start talking in I said all shit here he GO did y’all see the pic of jay z looking like Bill Cosby 🤣🤣🤣🤣💀 throw my phone on the bed lord 🤣🤣🤣 somebody ask Toni big Freda baby it’s for comedy
Ms.Pokey Vaughn
Ms.Pokey Vaughn 6 kun oldin
🤣🤣🤣😂😂😂
M Rawlins
M Rawlins 6 kun oldin
SMH🤨 Toni has been dealing with Lupus for yrs. Her & Birdman been friends since Toni went solo. She doesn't need his image or MONEY she got her own still touring and gettin that 💰Bird has💲issues as she does. They had convo explaining how they've always been friends, he wud come to tons of her concerts to just make sure she was ok...they realized their chemistry was evidant n took time to decide on taking it to next level..outcome; 'why not life is too short'. She got alot of backlash on social media ppl saying "he's not ur type, ur leveling down, he will use u etc" Only the 2 of them know what the real deal is. Let them live! If they decide to get married, I wish them well! Maybe it chnl is comedy 💁🏾‍♀️idk. If so do ur thang! If not Damn u wAy out their with ur facts 😁🤣 Leave em alone Peace n Blessings
Malone Donnie
Malone Donnie 6 kun oldin
Man u lame as fuck
Kym LawrenceMonroe
Kym LawrenceMonroe 6 kun oldin
Brotherman has skills!!!!! I kept laughing all through the video!!!
forever agoddd
forever agoddd 6 kun oldin
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 kill me please
Rosemarie Collins
Rosemarie Collins 7 kun oldin
This ain't funny
Rosemarie Collins
Rosemarie Collins 7 kun oldin
Man u mix up chatting shit I think somebody stepped on ur corn u sound hurt
Rosemarie Collins
Rosemarie Collins 7 kun oldin
The man that's talking don't like Toni braxton
Pablo Westbrooks
Pablo Westbrooks 8 kun oldin
Lmao this is totally wrong what he saying,my chest hurt from laughing sooo hard,that fart sound got me, jaja quavo and jaquis the same person
Coatcheckgirl - 셰리스
I cant with you !!!! 🤣🤣🤣
Patricia Williams
Patricia Williams 8 kun oldin
Oprah Winfrey came to Bay front to my yoga class please don't come sit on my yoga Matt we have nothing in common it was nice to meet you Sealy the color purple I don't lock up the Mayor's up stay out of Judge Judy's Court room & try to do there Job Presidential Campaign Fire Rescue Team stai
Patricia Williams
Patricia Williams 8 kun oldin
Happy Saint Judy Day Ms Betty White Original Team
Patricia Williams
Patricia Williams 8 kun oldin
Im not from Mississippi Im not Oprah Winfrey im just me Patricia Michelle Williams Collins Airland & Estate in Alabama blueshield School of Compliance
Eric Luvice
Eric Luvice 8 kun oldin
So what are you trying to say is Birdman gay, because I seen a video online is it what he's doing a concert he's axing guys to come up and stuff like that and also there's a picture somewhere about him kiss and Lil Wayne is an anybody know any information about this?
Eric Luvice
Eric Luvice 8 kun oldin
So what are you trying to say is Birdman gay, because I seen a video online is it what he's doing a concert he's axing guys to come up and stuff like that and also there's a picture somewhere about him kiss and Lil Wayne is an anybody know any information about this?
Nanette Echols
Nanette Echols 8 kun oldin
😂😂😂😂😂
Andrew H.
Andrew H. 8 kun oldin
No im not eating poop!
Rachel Lalite
Rachel Lalite 8 kun oldin
Hahaha wow bruh
Rachel Lalite
Rachel Lalite 8 kun oldin
Hmm
SongsBeauty
SongsBeauty 9 kun oldin
Wow who is this dude
Savoy _p
Savoy _p 9 kun oldin
According to my documentations 😂😂😂😂
Savoy _p
Savoy _p 9 kun oldin
This nigga funny as shit, because of that I’m in
montavian walker
montavian walker 9 kun oldin
nicki is 40 years old and still playing with Barbie dolls bihhh im dead
Deidre Polk
Deidre Polk 9 kun oldin
pls dont believe him... this nigha got hypnosis at the end n shit 🤣🤣😂
Sandy Dayoc
Sandy Dayoc 10 kun oldin
Toni Braxton Michael Jackson's daughter that's a good one but I guess if you want to see it you can see the resemblance to the Jacksons interesting indeed
Isaiah Keys
Isaiah Keys 10 kun oldin
I'm just mad bout the Nicki part
Skunch0383
Skunch0383 10 kun oldin
Bruh 😂😂
Laureen M Butler
Laureen M Butler 10 kun oldin
love u man lol much love from my sunny isle in the Caribbean Trinidad and Tobago
Gaza Jade juicy Brown
I swear to god who is this man life is absolutely so for kids funny I swear I only came across him recently I Can't Get Enough🤣🤣😘😘🔥🔥🔥 even made reference to Transformers Decepticon my box cover I can't take no more 😂 you're so funny I've had to tell my friends at work so you'll be getting some more subscribers
verry barato
verry barato 10 kun oldin
this channel & its documentations are the only reason I even fucking OPEN UZvid.
This Girl Rocks
This Girl Rocks 10 kun oldin
Oh shit..... I can't stop laughing..... somebody call 911
blac bonnie
blac bonnie 10 kun oldin
😂😂😂
Setaya Hodges
Setaya Hodges 11 kun oldin
Wowwwwe
Cory Palmer
Cory Palmer 11 kun oldin
Quavo looked just like Jacquees. You wrong for that one 😭😭😭😭🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂
Manuel Colls
Manuel Colls 11 kun oldin
I put a comment on the Chris brown and chance video claiming that sometimes I believe this dude to see how many people try to flame me and correct my grammar lol I haves no life lmafo
Jane Watson
Jane Watson 11 kun oldin
I'm here at the office laughing my ass off. Subscribed!
ryan letbetter
ryan letbetter 11 kun oldin
Mannn sum body can have my 📱 I'm done with internet all 2019... I'm Bout subscribe dis shit😒😂 smdh
Lesley Smith
Lesley Smith 11 kun oldin
He had me too tickled.
Arthur Ralston@wake up black people
This may be funny but I doubt he's not far off the truth all these Holly weirdos are freaks it's required by their Jewish Masters...
Jeff Wilson
Jeff Wilson 11 kun oldin
Diss mfer here he needs to do the commentary for everything. Got me dying😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tywanna Grice
Tywanna Grice 12 kun oldin
For real for real I been saying since Jaquee hit the scene I been saying him and Quavo look like twins seriously they are the same person Quavo just don’t want the world to know he sing R&B
Gail Nedd
Gail Nedd 12 kun oldin
That was funny.
LosAngelesWeedSmoker
Half dislikes, I see something wrong with that. Someone is hiring bots to hate. Shit is deep. TMZ?
Daetfe davis again
Daetfe davis again 12 kun oldin
I'm not sure if you ur being funny or if it's real and your just pouring it out funny? some of those picks you showed as the alleged person clearly is not the person as I see them know what's going on? so 2pac is alive?
Prom Queen
Prom Queen 12 kun oldin
5:46-5:59 😂
Prom Queen
Prom Queen 12 kun oldin
When he said ugh 2:15 😂😂😂😂
Prom Queen
Prom Queen 12 kun oldin
I love this channel. 🤣
Ashtyn Luv
Ashtyn Luv 12 kun oldin
Ahhhhhhhhaaaaa the proof is all up in yo grandmas tapioca pudding lmfao
Harry Barry
Harry Barry 12 kun oldin
"Somebody snatched his ass like the last free donut" Oh laaaaaaawd 😂😂😂
Jacqueline Lee
Jacqueline Lee 12 kun oldin
Thank for the wasta of time this shit fake and stupid
Terrie Woodley
Terrie Woodley 12 kun oldin
I am in tears, this shit is so funny. It was like listening to my brothers
Rick Singh
Rick Singh 13 kun oldin
I am not sure how I got here 😂😂😂😂
ohla300
ohla300 13 kun oldin
Lmbo I follow Empressive. Nick Minaj a pedo for sure and them others. Probably one of R. Kelly's buyers.
Durell Ruffin
Durell Ruffin 13 kun oldin
This dude thinks Little John is part of the Migos
Vincent Roman
Vincent Roman 13 kun oldin
shawn,i may be a child but where do get that weed?
Mildred Perez
Mildred Perez 13 kun oldin
Lol the narrator is too much LOL
Tray Salaam
Tray Salaam 13 kun oldin
This has got to be the S t u p i d e s t Issshhhh EVER! You've taken Ignorance to a whole other Level.
Cola T
Cola T 14 kun oldin
I find it hard to believe she didn't already know he was bi! Hell I know that and I don't know the man. Same with Lil Wayne... The kiss on the lips they've shared on more than one occasion on TV should have been suspect enough. I personally think the majority of the men in the music industry are this way.Maybe she was cool with it and they broke up for another reason, who knows
Stanley Nolly
Stanley Nolly 14 kun oldin
Birdman,,, Big Fat BAD Built IDIOT
gin rob
gin rob 14 kun oldin
Lol lol 😆 I love this man
Maritza Lanns
Maritza Lanns 14 kun oldin
Funny I had to subscribed 😂😂😂😂
Naomi Star
Naomi Star 14 kun oldin
LMAO the song at the end
TheBigHomie Joe
TheBigHomie Joe 14 kun oldin
Lawd why he do Jay like that at 4:19 😂😂😂😂
khai parker
khai parker 15 kun oldin
haahahahahahahahhhahahahhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaa!
MsJmeeh
MsJmeeh 15 kun oldin
I love the background whisper. 😂😂😂
Kingz Chapo Beatz
Kingz Chapo Beatz 15 kun oldin
birdman the booty man super gay thug
Keyingisi
Top 10 Rappers That Went Broke
10:57
Ko‘rishlar soni 1 300 000
Chris Brown drags Offset!  (Full Beef Breakdown)
07:46
Cardi B's Bad Smell Caused By Long Nails?!
03:48
One-Hit Wonders You Had No Idea Are Dead
03:41
Ko‘rishlar soni 2 200 000