Qorong'i
No video :(

Travis Scott - SICKO MODE ft. Drake

TravisScottVEVO
Ko‘rishlar soni 8 069 429
98% 604 099 11 394

ASTROWORLD OUT NOW travisscott.com
Directors: Dave Meyers and Travis Scott
Producers: Nathan Scherrer for Freenjoy, inc, Sam Lecca
Travis Scott online:
twitter.com/trvisXX
instagram.com/travisscott/
soundcloud.com/travisscott-2
facebook.com/travisscottlaflame
travisscott.com/
Epic / Cactus Jack
(c) 2018 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment. With Cactus Jack and Grand Hustle.

Musiqa

Joylandi

 

19-Okt, 2018

travis scottsicko modesicko mode music videosicko mode official videosicko mode officialASTROWORLDASTROWORLD officialRodeoDays Before RodeoLa FlameLaFlameBirds in the TrapBirds in the Trap Sing McKnightGoosebumps3500travis scott new musicastroworld new musicwatchbutterfly effectbeibs in the trapantidote21 savageA$AP rockychief keefA$AP mobA$AP fergrae sremmurdEpic/Grand Hustle/Cactus Jack

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 47 717
DramaTube
DramaTube Soat oldin
For some reason I died at 3:20 bc it was so unexpected😂😂
nolbody11
nolbody11 Soat oldin
W
thanks ace
thanks ace Soat oldin
Got me out like a light, like a light, like a light 😎 😎 😎
mia
mia Soat oldin
i honestly just feel so bad for this damn editor
oof gang
oof gang Soat oldin
Song?
Jesse
Jesse Soat oldin
HOUSTON MF TEXAS !!!
benjamin m
benjamin m Soat oldin
this ain't a song. *it's ten songs.*
Faxks
Faxks Soat oldin
This song made me want to watch TV with the screen off
Gérson não bati a nave
less than a week trevis scott passes from 100000
RaychainZ
RaychainZ Soat oldin
owo
caitlyn who r u
caitlyn who r u Soat oldin
He could've gotten one of those girls and he still chose Kylie LMAO
Juan Mendoza
Juan Mendoza Soat oldin
Where’s neymar
WR3CKAG3 2K18
WR3CKAG3 2K18 Soat oldin
This video is pointless, there's no meaning behind it.
DU KEY
DU KEY Soat oldin
Dope
nohrian scum
nohrian scum Soat oldin
Now this is why I respect women
caitlyn who r u
caitlyn who r u Soat oldin
Thank god Travis isn't in the sunken place yet
Samir On That Flow
Best Music Video of 2018 🤧💯🔥
Mustafa Abokor
Mustafa Abokor Soat oldin
Rae sremmurd making more then what me and all of my ancestors made in there entire life by saying “Someone Said”. xD
Burhst
Burhst Soat oldin
This song makes want to suspend my teacher
Matthias Horsman
Matthias Horsman Soat oldin
Im wachtimg this drunk af wtf is going om
Ariana Grande
Ariana Grande Soat oldin
this gives me a seizure
CDouggg727 Casey
CDouggg727 Casey Soat oldin
Loved how they switched it up in the begging jus like THAT 🔥🔥🔥 AN FOR all you racist ass white ppl... which I'm white as can be.. when he said crackas... 99% the time they takin bout the police. So no hate! this song 🔥🔥🔥 as fuck!!!
Maximum Ven
Maximum Ven Soat oldin
Travis ugly mane
Devin Petit-Blanc
Bangerss
BREEZY DRIZZY
BREEZY DRIZZY Soat oldin
Swan Lee Right Now “How Come Im Not In The Video” Travis Scott Fans “Someone Said”
Jeo Camilo Hd
Jeo Camilo Hd Soat oldin
Suscribe my channel plis
✧♡⁎⁺˳✧༚
such an overplayed song
Juthair Roda
Juthair Roda Soat oldin
If you want a good song, hear it til 0:59 then you can close the yt
Sapphire Edits
Sapphire Edits Soat oldin
was i the only one thinking kylie would be in it xD
Srini Vedantham
Srini Vedantham Soat oldin
so this is what it be like when you on drugs
Ponsas
Ponsas Soat oldin
LIIIT AF
Jack Mulligan
Jack Mulligan Soat oldin
How much did this cost
Biggs 301
Biggs 301 Soat oldin
soundcloud.com/user-331821882/tu-2-i-heard-ya-prod-al-d
Snobler :D
Snobler :D Soat oldin
Called it, I knew the music video was gonna be weird.
Miku Hyuna
Miku Hyuna Soat oldin
I been waiting for this finally came(: Travis 💕
Yair Najera
Yair Najera Soat oldin
Es buena👍
KAD96BAD
KAD96BAD Soat oldin
They need to make a track with the first instrumental 🔥🔥🔥
Funeral Home
Funeral Home Soat oldin
All the trending songs be featuring Drake, lmao
Gérson não bati a nave
8000000✌👏👏👏👏👏👏👻👻👻
Alvin Elmore
Alvin Elmore Soat oldin
This video is an acid trip
Irfan LD
Irfan LD Soat oldin
Damn drake popping out everywhere. In everyone's video. This nigga is in all the hits. No stylist, MIA...
I'm The Gay You Won't Love
Every Transition is Cringe-Worthy But The Beats are Lit tho.
caitlyn who r u
caitlyn who r u Soat oldin
Why is Drake everywhere
Stephen Zarbo
Stephen Zarbo Soat oldin
Ayo what effects do you want Travis: yes
k johnson
k johnson Soat oldin
Self served 😑😂 4:05
Fury
Fury Soat oldin
Drake is garbage.
IAM dgirl_7
IAM dgirl_7 Soat oldin
Nicki is somewhere GAGING🔥🔥
Godsun Mindessi
Godsun Mindessi Soat oldin
I just I want is to get a popular comment on a trending video. Same thing as most of you.
TeeOozy
TeeOozy Soat oldin
This edit was so dope 🔥🔥
RainOOGames
RainOOGames Soat oldin
This song make me wanna rob my own house
Barry Al
Barry Al Soat oldin
This song made me want to fly a car and drive a plane
Romi Rosin
Romi Rosin Soat oldin
This is... so random
Finn McCaughey
Finn McCaughey Soat oldin
The beat be hittin harder than jehovas witnesses on my door
Aymane Lakhlifi
Aymane Lakhlifi Soat oldin
respect morocco 😘😘
JOHNICA FISHER
JOHNICA FISHER Soat oldin
how about you respect my butt!
Aidan ONeill
Aidan ONeill Soat oldin
made for ppl on acid
THE ULTIMATE POTATO!!!
Me to
EJM3
EJM3 Soat oldin
Someone has to know who that is at 4:45 she fine!
Jeo Camilo Hd
Jeo Camilo Hd Soat oldin
This song is amazing
TheFaze
TheFaze Soat oldin
They probably directed this after sniffing 500 grams of cocaine and just decided to go from there
Christopher Franco
5:03 When your grandma gives you $20 without asking her 😂
Yoel Yacob
Yoel Yacob Soat oldin
Drake stole his “xan” line from Famous Dex
Snobler :D
Snobler :D Soat oldin
Breath in fresh water and drink air
Matthew Shaver
Matthew Shaver Soat oldin
The moon doesn't look like this.
JOHNICA FISHER
JOHNICA FISHER Soat oldin
I know right! thee f**k!?
david rojo
david rojo Soat oldin
This song makes me wanna warm food with the microwave open
AshEatsBullets
AshEatsBullets Soat oldin
That one guy kinda looks like the fool who played with ninja
alex0tron
alex0tron Soat oldin
DAMN THIS IS TOO GOOD damn
AnonimosLe
AnonimosLe Soat oldin
🔥🔥🔥
Sam Gottesman
Sam Gottesman Soat oldin
*𝒈𝒊𝒎𝒎𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒐𝒕*
Soneful
Soneful Soat oldin
oh so travis sings this song wow
Quidnatawd Bidness
this song me made want to do epic reference meme hahaha
Q Tainp007
Q Tainp007 Soat oldin
I knew the video was gonna go crazy damn🔥🔥🔥
Luweez 602
Luweez 602 Soat oldin
This song made me pull over the police and ask them for license and registration.
Jonas Sousa
Jonas Sousa Soat oldin
❤️🤘🏻
Peÿtonn
Peÿtonn Soat oldin
This is Travis Scott phone number 435 255 5865
Zach Van Harris JR
sicko mode: visiting the hub watching countless jada steven videos, hours upon hours
Danalis Padua
Danalis Padua Soat oldin
This is a lit video bro 🔥🔥🔥😘
J_O_E_Y_333_ YT
J_O_E_Y_333_ YT Soat oldin
This song makes me want to give someone a car in GTA
Yoel Yacob
Yoel Yacob Soat oldin
If they posted this a couple months ago, this video would have at least 1B views. Now it’s only gonna get a couple hundred million 😪
marley1221
marley1221 Soat oldin
It’s lit
Aidan ONeill
Aidan ONeill Soat oldin
idk if its BC I'm high or is the video on this planet
Mf Paldi
Mf Paldi Soat oldin
Sick ma man
Matthew Riggins
Matthew Riggins Soat oldin
finally
Harvard Dropout
Harvard Dropout Soat oldin
Editor: What edits you want Travis: Yes Editor: ... Travis: ...
Peter Schmidt
Peter Schmidt Soat oldin
Cant wait for the Skrillex Remix 🔥🔥🔥
xd ConfessX
xd ConfessX Soat oldin
Videos not to watch while high
James Morales
James Morales Soat oldin
This video makes me want to drive my dog and walk my car
Wolf Jesus
Wolf Jesus Soat oldin
Where's Swae Lee?
Lopy Games
Lopy Games Soat oldin
Is it just me or did you guys get a Bonner
Hamza Ali
Hamza Ali Soat oldin
Travis Scott is second in line to Rocky for best music (ASAP FOREVER) this year
Higgy1095
Higgy1095 Soat oldin
Like a LaMp , like a lAmP
Alex Cassada
Alex Cassada Soat oldin
This is art. 😍
LilNate69
LilNate69 Soat oldin
1 like= 1free ticket 10 likes= 10 free tickets you can where this is going. Lets get some likes
Chauncey Edwards
Chauncey Edwards Soat oldin
Lol nba 2k19 anyone?
Andreas Marantz
Andreas Marantz Soat oldin
V much deserves to be #1 .. 🇬🇧
Gérson não bati a nave
8000000 /1
PlushieBlushie
PlushieBlushie Soat oldin
I feel like I’m the only one who likes the second beat more than the first one...
lilaustyn
lilaustyn Soat oldin
Nigga high as a mf n this video is so much better 😂👌🏾
No Excuse Just Produce
Cool
What Dog?
What Dog? Soat oldin
Lil pump viewers watch this...... watchu gonna do pump?
Keyingisi
Eminem - Venom
16 kun oldin
Drake - Nonstop
2 oy oldin
Quavo - BUBBLE GUM
11 kun oldin
Migos - Narcos
3 oy oldin
Nonstop
2 oy oldin